Tpay
Szacunkowy wzrost e-commerce od początku pandemii wynosi około 30%. Sklepy wprowadzają nowe, niekonwencjonalne rozwiązania, jak np. sprzedaż za pomocą mediów społecznościowych.
W ostatnich dniach po raz kolejny głośno było o próbach wyłudzenia danych przez SMS. Niestety, tylko 35% populacji wie, czym jest smishing.
Transgraniczny rynek zakupów online w Europie był wart 146 miliardów euro w 2020 roku.
Bank Pekao udostępni płatności odroczone oraz uruchomi ofertę pożyczek gotówkowych dla klientów realizujących zakupy online.
Jakie są główne różnice w obsłudze płatności B2B w porównaniu do tych B2C? Rozmowa z Marzeną Szplitt, partnership program specialist w Tpay.
Komisja KNF jednogłośnie stwierdziła brak podstaw do zgłoszenia sprzeciwu wobec planowanego bezpośredniego nabycia 38,33% akcji Krajowego Integratora Płatności (Tpay) przez Bank Pekao. Spółki podpiszą umowę sprzedaży na przełomie I i II kwartału br.
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego wydał zgodę dla Banku Pekao na przejęcie mniejszościowego pakietu udziałów w spółce Tpay.
Wysoka wartość produktu coraz częściej nie musi wiązać się z jednorazowym wysokim wydatkiem. Firmy oferują bardziej elastyczny model płatności rozłożonej w czasie - opartej na subskrypcji.
Według badania przeprowadzonego na zlecenie Tpay, 80% internautów najczęściej wybiera płatności natychmiastowe (np. przelew online, BLIK) do finalizacji zamówień internetowych.
W rozwój AI inwestują wielcy potentaci i monopoliści tacy jak Amazon czy Alibaba, co przekłada się na szybszą adaptację jej mechanizmów wśród mniejszych graczy.
Jakie są kluczowe wartości, którymi powinna kierować się firma wdrażająca CSR? Czy takie wdrożenia są kosztowne? Rozmowa z Katarzyną Szulc z firmy Tpay.
Na czym polega program partnerski Tpay? Ile można na nim zarobić? Rozmowa z Bartoszem Witczakiem, partner account manager w Tpay.
Jak pokazują badania, ponad 60 proc. klientów uznaje za istotne zaangażowanie wybranego sklepu w działania CSR.
Jakie nowe rozwiązania z zakresu płatności wprowadza Tpay? Czy chętnie płacimy BLIKIEM w automatach i parkometrach?
Pandemia koronawirusa to okres dynamicznego wzrostu zarówno liczby użytkowników, jak i liczby transakcji wykonanych za pomocą BLIK.
Dzięki partnerstwu Tpay z Pekao, przedsiębiorcy otrzymają dostęp do bramki płatniczej online, a także panel analityczny wbudowany w serwisie Pekao24.
Fintech Tpay, oferujący system do obsługi szybkich płatności online, w tym Blikiem, przenosi się do budynku Andersia Tower w Poznaniu.
Jak można wykorzystać Wideget One Click od Tpay? Kto już korzysta z takiego rozwiązania? I czy baner reklamowy faktycznie może stać się narzędziem płatniczym?
W 2019 w ramach rynku e-commerce dokonano transakcji wartych 3,5 biliona dolarów. Przewidywany wolumen obrotu w 2021 roku wynosi 4,9 biliona USD.
Między innymi na to pytanie odpowiedział nam Juliusz Stawiński, new business development director w firmie Tpay.
Według danych Tpay średnia wartość e-koszyka w kategorii zakupów artykułów spożywczych wzrosła ze 105 PLN w pierwszym kwartale br. do 226 PLN w czasie lockdownu.
Rynek recommerce rośnie pięć razy szybciej niż sektor tzw. off-retailers, czyli osób sprzedających produkty poniżej cen detalicznych. Czy recommerce będzie nowym ecommersem?
Wspólny projekt Fundacji, integratora płatności Tpay i QuitSnap ułatwia zaangażowanie się w zbiórkę środków potrzebnych na leczenie dzieci z chorobą nowotworową.
Pierwsza w Polsce aplikacja, która pozwala na przyjmowanie płatności bezgotówkowych BLIKIEM w telefonie trafiła do akceleratora Orange Fab. Mowa o rozwiązaniu Fastpass, opracowanym przez firmę Tpay.com.



