e-commerce
Usługa jest dostępna dla produktów małogabarytowych, a maksymalna odległość dostawy wynosi 8 km od najbliższego sklepu.
Verestro wdraża bramkę płatniczą Paytool. Są w niej dostępne takie metody płatności, jak BLIK, Apple Pay, Google Pay oraz płatności kartą.
Wejście na węgierski rynek to powiększenie grupy potencjalnych klientów o kolejne 10 milionów.
InPost poinformował użytkowników InPost Pay o zmianach w regulaminie i zakończeniu etapu beta. W usłudze niebawem pojawią się odroczone płatności.
Wirtualną walutę można gromadzić korzystając z różnych usług – takich, jak odbiór i nadawanie paczek, płatności z InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh.
W ramach promocji nowej usługi AliExpress zachęca zarówno rozwijające się, jak i ugruntowane polskie firmy do dołączenia do swojej globalnej sieci.
Kurier będzie miał obowiązek sprawdzenia wieku, trzeźwości i tożsamości klienta. Nie będzie opcji dostawy do automatu paczkowego.
Karta umożliwi skorzystanie z usługi Allegro Pay również poza platformą Allegro. Na początek jest ona dostępna dla wybranych użytkowników.
Od teraz Adyen będzie dostarczać nowe rozwiązania płatnicze dla sklepów internetowych korzystających z usługi IdoPay.
Ma to być pierwsze tego typu partnerstwo na naszym rynku e-commerce, które umożliwia płatność za najem krótkoterminowy w opcji „Zapłać w 3 ratach 0%”.
Docelowo na koniec roku usługa dostępna będzie dla wszystkich pełnoletnich klientów indywidualnych banku.
Tpay wdraża Click to Pay - nowy standard płatności kartą w internecie. Pierwsi sprzedawcy testują nowe rozwiązanie z użyciem kart Mastercard.
Pozyskane punkty będzie można potem wymieniać na nagrody dostępne w aplikacji InPost Mobile.
Na początek usługa będzie testowana w Madrycie i Oslo, a pilotaż potrwa do końca bieżącego roku. Kolejny krok to globalne wdrożenie.
Usługa była dostępna dla użytkowników aplikacji Pyszne.pl od piątku 23 sierpnia i przez cały weekend 24 i 25 sierpnia.
Od września firmy korzystające z tej bramki płatniczej będą mogły udostępnić płatności odroczone. Będzie to możliwe dzięki współpracy z PayPo.
Mimo coraz większej liczby klientów sklepów internetowych wzrasta też kwota zadłużenia, które w bazie danych KRD wynosi 131 mln zł.
mBank informuje o rozszerzeniu pilotażu. Poszerzona została też lista produktów oferowanych przez markę Morele w ramach tej usługi.
Fintech Stripe wprowadził funkcję Adaptive Pricing, dzięki której użytkownicy mogą prezentować ceny swoim klientom w preferowanej przez nich walucie lokalnej.
Usługa będzie dostępna w bramce Tpay obok płatności Twisto, PayPo i BLIK Płacę Później, które są dedykowane konsumentom indywidualnym.
Dzięki nowości system zapamiętuje płacącego, który po wyrażeniu zgody musi wpisać kod BLIK tylko przy pierwszej transakcji.
W tym kraju InPost działa pod marką Mondial Relay. To drugi największy europejski rynek dla firmy Rafała Brzoski, zaraz po Polsce.
Turecki fintech Param kupił 100% udziałów Twisto od wcześniejszego właściciela – australijskiej firmy Zip w sierpniu zeszłego roku roku.
Użytkownicy Allegro, którzy w lipcu dołączą do Uber Eats, otrzymają rabaty na 4 kolejne zamówienia, każde ze zniżką 25 zł, a także 20 Monet Allegro.
Przedsiębiorcy robiący zakupy w e-sklepac Saly będą mogli skorzystać z finansowania w formule embedded lending.
Spółka udostępni innymi firmom kurierskim skrytki w automatach. Pierwszym partnerem współpracującym z Orlenem będzie GLS Poland.
Za zamówienie można zapłacić przelewem, kartą płatniczą, BLIKIEM lub za pomocą Google Pay i Apple Pay.
Automaty w Czechach będą oferowały także ważną dla czeskiego konsumenta opcję płatności przy odbiorze za pomocą terminala płatniczego.
Płatność i dostawa ma być realizowana za pomocą jednego przycisku - dostępnego na karcie produktu i w koszyku.
Fintech Cinkciarz.pl wprowadził opcję „Ponów płatność” w swojej bramce płatniczej Cinkciarz Pay, stworzonej z myślą o cross border e-commerce.
KE opracowuje plany nałożenia ceł na tanie towary kupowane od chińskich sprzedawców internetowych, w tym Temu, Shein, czy AliExpress.
W aplikacji DPD Mobile można już nadać przesyłkę międzynarodową do wybranych krajów w Europie w ramach sieci DPD Pickup w cenie 30 zł brutto.
Firma planuje wykorzystać fundusze do rozszerzenia biznesu w Europie - celem jest start w 10 kolejnych miastach w ciągu najbliższych sześciu lat.
Niezależnie od tego, który partner logistyczny transportuje przesyłkę, to Allegro jest w pełni odpowiedzialne za cały proces.
Do programu PlentiPartners przystąpiło dotychczas ponad 120 przedsiębiorców, którzy wpłacili łącznie ponad 10 mln złotych.
Analiza danych z When U Buy wskazuje na rosnącą rolę nowoczesnych, wygodnych metod płatniczych oraz różnice w preferencjach płatniczych.
W pierwszym kwartale 2024 liczba firm kupujących na Allegro wzrosła o 20% w porównaniu z tym samym okresem rok temu.
Usługa płatności elektronicznych dostępna w serwisie eBOK i aplikacji mBOK jednoznacznie identyfikuje nadawcę płatności.
Już teraz 5,5 mln Włochów mieszkających w 10 największych miastach ma średnio 5 minut do punktu InPost.
Większość mieszkańców Londynu, Birmingham i Manchesteru ma średnio tylko siedem minut spacerem do najbliższej maszyny InPost.
Mobile commerce rośnie w siłę. Smartfony stopniowo zastępują komputery, co szczególnie widać w obszarze handlu online.
Umowa zakłada wdrożenie jednej funkcjonalności, a obie strony deklarują, że są otwarte na rozmowy w kontekście rozszerzenia portfolio usług.
Wealthon Poscash e-commerce to finansowanie pod obrót z e-sklepu. Wniosek online zamyka się w 3 krokach.
Platforma VeloMarket w ciągu dwunastu miesięcy działalności pozyskała pół tysiąca lokalnych merchantów i wprowadziła blisko milion produktów.
Operator płatności Tpay udostępnił w swojej bramce BLIK Płacę Później – trzecią już metodę płatności odroczonych.
Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.
Już 1,5 mln klientów korzysta z usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku.
DPD informuje o nowościach w swojej aplikacji mobilnej. Po ofercie nadania z punktu do punktu w cenie 10 zł, operator wprowadził kolejną usługę.
Opłata za dokonanie zwrotu jest stała, niezależnie od wielkości paczki i wynosi 12,90 zł.
Aby skorzystać z oferty bramki płatniczej należy mieć rachunek firmowy w Banku Millennium oraz prowadzić sklep internetowy.

