Tpay
Usługa będzie dostępna w bramce Tpay obok płatności Twisto, PayPo i BLIK Płacę Później, które są dedykowane konsumentom indywidualnym.
Tpay opracował aplikację dla Shopify, dzięki której sprzedawcy internetowi mogą zintegrować płatności w swoich e-sklepach.
To okoliczności, takie jak wojna w Ukrainie czy rosnąca inflacja przyczyniły się do tego, że e-konsumenci rzadziej za e-zamówienia płacili gotówką.
Płatności odroczone PayPo zostały wprowadzone we wszystkich sklepach internetowych, które wdrożyły u siebie płatności online od Tpay.
Realizacja transakcji wymaga od klienta podania numeru telefonu oraz zatwierdzenia płatności w aplikacji mobilnej Visa lub banku.
Polacy coraz chętniej decydują się na zakupy online, dążąc przy tym do szybkiego i wygodnego procesu płatności.
Klient nie musi kontaktować się z pracownikiem banku, a po wypełnieniu wniosku decyzja kredytowa następuje nawet w kilka minut.
Za pośrednictwem bramki płatniczej Tpay, kupujący mogą już płacić za zakupy korzystając z oferty ratalnej Banku Pekao.
Płatności odroczone to stosunkowo nowe rozwiązanie, które zyskuje coraz bardziej na znaczeniu w e-commerce. Wyjaśniamy, jak i dlaczego warto je wdrożyć w swoim e-sklepie.
Uruchomienie płatności online w e-sklepie wiąże się z koniecznością przejścia weryfikacji u operatora. Wyjaśniamy, jak przebiega ten proces i dlaczego jest niezbędny.
Wspólnie z Tpay, prezentujemy kilka wskazówek, które ułatwią podjęcie decyzji o wyborze operatora płatności.
Klienci Pekao Leasing zyskali dostęp do modułu płatności online. Za jego pośrednictwem mogą dokonać natychmiastowej e-płatności w walucie PLN.
Jak przygotować swój sklep internetowy na nowe obowiązki? Czy czeka nas wydłużenie procesu zakupowego? Zmiany w przepisach przybliża radca prawny Wojciech Wawrzak.
Przeważająca część Polaków nadal najczęściej wybiera BLIKA – takiej odpowiedzi udzieliło 60 proc. respondentów, jednak jest to zaledwie 1 proc. wzrostu w stosunku do pierwszej edycji badania.
Użytkownicy platformy mojePZU otrzymają dostęp do nowego systemu płatności online. W jego ramach zapłacą przelewem online (pay-by-linkiem), BLIKIEM lub kartą.
Czy kolejny rok będzie rokiem live commerce? Jakie generacje wiekowe najczęściej kupują dzięki live'om? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w 11. odcinku podcastu Tpay.
Gościem kolejnego podcastu Tpay był Adam Miziołek, County Manager Twisto.
W sklepach internetowych, które wdrożyły u siebie płatności online od Tpay, płatności odroczone Twisto wprowadzane będą etapowo, aktualnie trwają testy.
Gościem kolejnego odcinka podcastu Tpay był Mike Korba COO i co-founder User.com.
Pierwszym krokiem do postawienia swojego e-sklepu jest wybór platformy. Open source czy SaaS? Na jakie rozwiązanie postawić? Między innymi o tym posłuchacie w kolejnym podcaście Tpay.
Tpay we współpracy z Pekao wprowadzili w aplikacji “Moja Biedronka” płatność BLIKIEM bez użycia kodu. Opcja dostępna jest dla klientów sieci sklepów od maja 2022 roku.
W marcu 2022 roku, w porównaniu do roku 2019, liczba klientów w centrach handlowych spadła o 49%.
Na to i na pozostałe pytania odpowiedział Błażej Pawlar z Server SMS w 7 odcinku podcastu Tpay.
Co łączy partnerstwo w biznesie z partnerstwem w życiu codziennym? Jak budować efektywne programy afiliacyjne? Rozmowa z Arkadiuszem Bulcem, partnership program specialist w Tpay.
Jakie korzyści dla merchantów i kupujących niesie proces weryfikacji? Rozmowa z Maciejem Pawlakiem, Head of Risk and Security w Tpay.
Mobile push to stosunkowo nowy kanał komunikacji. Szybko jednak zyskał on status „niezbędnego” w wielu branżach, w tym w sektorze FinTech.
Jej zainstalowanie i skonfigurowanie automatycznie stworzy chatbota połączonego ze stroną danego sklepu na Facebooku.
Licencję małej instytucji płatniczej otrzymał tiptip. Aplikacja umożliwia bezgotówkowe wręczanie napiwków za pomocą kodów QR.
Firmy stawiają na komunikację za pomocą e-maili, wyzwaniem pozostaje ich otwieralność. Można ją zwiększyć wdrażając standard BIMI.
Krystian Drzewicki z firmy Tpay opowiedział nam m.in. o trendach w 2021 roku oraz o oczekiwaniach na rok 2022.
Do tej pory możliwość korzystania ze zbliżeniowego BLIKA udostępniło w Polsce 6 banków.
Co przede wszystkim motywuje klientów do korzystania ze sklepów internetowych? Rozmowa z Agatą Lisowską, partnership program specialist w Tpay.
Rozwiązanie chatbotowe dla Kuboty to już druga tego typu wspólna realizacja Tpay i Koda Bots. Kilka miesięcy temu zostało ono wdrożone dla marki Myszojeleń.
Rozmowa z Martą Kwiatkowską, senior video marketing and communication specialist w Tpay.
Wraz z rozwojem technologii ewoluują formy płatności. Płacenie zbliżeniowo za pomocą telefonu i smartwatcha przyjęło się wśród konsumentów i dziś jest standardem. Jakie nowe rozwiązania mają szansę zdobyć podobną popularność?
W ramach badania „Raport e-commerce: perspektywa pracowników branży”, przeprowadzonego przez agencję Semcore w okresie od maja do lipca 2021 r., określono sytuację branży e-commerce.
Trendy na rynku płatniczym są dobre i pokazują, że znacznie wzrosło zaufanie do nowoczesnych narzędzi paytech. Fintech w Polsce stał się ważnym sektorem gospodarki. Ale co dalej?
W czasie pandemii wartość e-commerce B2B w Polsce wzrosła o 30%, a szacowania na 2021 rok wskazują na wzrost nawet o 40%.
Według statystyk zaprezentowanych przez Baymard Institute, średnio 7 na 10 klientów przeglądających oferty online dodaje produkty do koszyka, jednak nie składa zamówienia.