e-commerce
Jednym z dostępnych dla przedsiębiorców rozwiązań są lokalne rachunki walutowe w krajach, w których prowadzona jest sprzedaż.
Od 21 listopada, przez tydzień, do 28 listopada produkty z wybranych kategorii mają być tańsze nawet o 50%.
Okazyjne zakupy z okazji Black Friday lub Cyber Monday planuje niemal 70% Polaków - wynika z Revolut Money Report. Czy listopadowe promocje będą uczciwe?
Do grona partnerów InPostu dołączyło Zalando. Klienci platformy mogą odbierać swoje zakupy w paczkomatach, a także korzystać z dostaw realizowanych przez kurierów.
Płatności odroczone to stosunkowo nowe rozwiązanie, które zyskuje coraz bardziej na znaczeniu w e-commerce. Wyjaśniamy, jak i dlaczego warto je wdrożyć w swoim e-sklepie.
DHL uruchomi sieć własnych automatów paczkowych POP Box. Docelowo spółka chce postawić nawet kilka tysięcy tego typu urządzeń.
Supermarket online delio wystartował z nowym modelem dostaw - zamówienia będą dostarczane przez noc. Tym samym znacząca powiększa się teren działania usługi.
Comperia.pl i Shoper nawiązały współpracę. Dzięki wdrożeniu Comfino, sklepy internetowe mogą zaoferować klientom płatności odroczone oraz raty.
Shopee rozpoczęło kolejną kampanię sprzedażową. W jej ramach na użytkowników platformy czekają vouchery, cashback w postaci Monet Shopee do 111% wartości zakupu oraz loteria.
Uruchomienie płatności online w e-sklepie wiąże się z koniecznością przejścia weryfikacji u operatora. Wyjaśniamy, jak przebiega ten proces i dlaczego jest niezbędny.
Jak sprzedawcy przygotowują się do zwiększonego ruchu? Jakie akcje promocyjne mają w planach? Shoper zapytał o to właścicieli sklepów pracujących na jego platformie.
Strefa dostawy zakupów delio rozszerza się o kolejne dwa polskie miasta. W planach startupu z grupy Żabka, który stoi za tym projektem jest dalsza ekspansja.
Wspólnie z Tpay, prezentujemy kilka wskazówek, które ułatwią podjęcie decyzji o wyborze operatora płatności.
Nowi użytkownicy obu platform w ramach promocji mogą zgarnąć 15 zł zniżki na zakupy, a także rabat o maksymalnej wartości 40 zł na przejazdy.
Fintech PayPo zapowiada wprowadzanie kolejnych funkcji do aplikacji. Za jej pomocą można już m.in. korzystać z płatności odroczonych w wybranych sklepach stacjonarnych.
Cross-channel Bootcamp to jednodniowe, darmowe szkolenie online, które przybliża tematykę cross-channel marketingu.
Nowa aplikacja dostępna jest zarówno na telefony z systemem Android, jak i iOS. Jej użytkownicy za zrobione zakupy mogą zapłacić kartą lub BLIKIEM.
Nawet 65 proc. konsumentów z niepełnosprawnością porzuca koszyk zakupowy z powodu słabej dostępności sklepu internetowego.
Social commerce, czyli handel przy pomocy mediów społecznościowych, zyskuje na znaczeniu. W roli klientów korzysta z niego już 36% polskich konsumentów.
Aplikacja zakupowa Żabka Jush została partnerem programów realizowanych przez Meczyki.pl. Współpraca potrwa do końca mundialu w Katarze.
Shoper nawiązał partnerstwo z Brutto. Dzięki temu właściciele sklepów prowadzonych na platformie mogą ubiegać się o dodatkowe środki z poziomu panelu obsługi.
Jak wynika z badania PayU, 78 proc. kupujących online przyznaje, że czuje się bezpieczniej, gdy rozpoznaje podmiot, który przetwarza płatności w e-sklepie.
Francuska firma oferuje dostawy kurierskie już w sześciu polskich miastach. W najbliższych planach ma nawiązanie współpracy m.in. z siecią drogerii oraz aptek.
Stolica Małopolski to pierwsze duże miasto, poza Warszawą, gdzie wystartowała usługa dostawy zakupów z supermarketu online delio.
Klarna i About You ogłosiły rozszerzenie współpracy na 5 kolejnych rynków, w tym Polskę. Kupujący na platformie mogą już korzystać z opcji „Zapłać za 30 dni”.
Program ten kierowany jest do małych i średnich przedsiębiorców, którzy są zainteresowani pogłębieniem wiedzy o e-commerce. Rekrutacja potrwa do 28 września.
Według raportu McKinsey & Company, polska gospodarka cyfrowa może być warta prawie 123 miliardy euro w 2030 roku, stanowiąc 9% prognozowanego PKB.
Jak przygotować swój sklep internetowy na nowe obowiązki? Czy czeka nas wydłużenie procesu zakupowego? Zmiany w przepisach przybliża radca prawny Wojciech Wawrzak.
Rozwiązanie pozwala płacić jednym kliknięciem w internecie i zarabiać cashback za zakupy. Transakcje potwierdzane są z pomocą funkcji Face ID lub odciskiem palca.
Za jej pomocą można potwierdzać płatność jednym kliknięciem, kontrolować harmonogram spłat oraz korzystać z odroczonych płatności w wybranych sklepach stacjonarnych.
Przeważająca część Polaków nadal najczęściej wybiera BLIKA – takiej odpowiedzi udzieliło 60 proc. respondentów, jednak jest to zaledwie 1 proc. wzrostu w stosunku do pierwszej edycji badania.
W Polsce w ciągu roku aplikacja Shopee została pobrana już ponad 7,5 miliona razy.
Konferencja odbędzie się już 15 września. Jej tematyka skupia się na obszarach związanych z nowymi trendami jak live shopping, q-commerce i metaverse.
Shopee Masters to nowy kanał w serwisie YouTube. Oferuje on dostęp do darmowych webinarów i tutoriali z zakresu sprzedaży online.
Sprzedawcy mogą już rejestrować się na platformie Wszystko.pl. Comarch oferuje im m.in. brak prowizji od sprzedaży oraz brak opłat za wystawianie ofert.
Zielone automaty One Box są już trzecią największą siecią w Polsce pod względem liczby automatów i drugą pod względem liczby skrytek.
Światowa wartość e-sprzedaży w I kwartale 2022 r. spadła o 3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Spadki obrotów odnotował Amazon i e-Bay.
Tylko w ciągu ostatniego roku do Empik Premium i Empik Premium Free dołączyło niemal milion nowych klientów.
Zamówienia z zagranicznych sklepów internetowych, które mają podpisaną umowę z Packetą będzie można odebrać w punktach Pocztex PUNKT.
Czy kolejny rok będzie rokiem live commerce? Jakie generacje wiekowe najczęściej kupują dzięki live'om? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w 11. odcinku podcastu Tpay.
„Micro Firma 150 InPost” gwarantuje stałą cenę przez cały okres trwania umowy, zarówno dla przesyłek wysyłanych przez paczkomat InPost, jak i przesyłek kurierskich.
Prelegenci eventu to praktycy, którzy pracują z dziesiątkami ecommerce’ów. W oparciu o te doświadczenia przygotują prezentacje wypełnione poradami.
Już 22 sierpnia ruszy e-sklep Biedronka Home. W ofercie znajdą się głównie artykuły przemysłowe, moda i elektronika.
Kolejna marka z branży fashion zdecydowała się udostępnić klientom opcję odroczenia zapłaty za zakupy o 30 dni.
Od momentu startu pilotażu w Warszawie aplikacja pojawiła się w Gdańsku, Piasecznie, Katowicach i Krakowie. Teraz debiutuje również w Poznaniu.
edrone, system CRM zaprojektowany dla e-commerce ogłosił kolejną rundę finansowania i zwiększenie wyceny spółki o 100% w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Żabka Jush uruchomi na polu namiotowym Fest Festivalu specjalny punkt odbioru zamówień złożonych za pomocą aplikacji.
Analiza danych transakcyjnych BLIKA pokazuje, że na przełomie 6 miesięcy mogliśmy zaobserwować dużą zmienność w poszczególnych kategoriach zakupów internetowych.
Przychody w II kwartale 2022 roku wyniosły 28,8 mln zł i były wyższe o 64% w porównaniu z Q2 2021.
Dodatkowo w ramach akcji promocyjnej każdy klient dostanie w lipcu i sierpniu nawet po 200 zł rabatu do wykorzystania w danym miesiącu.

