e-commerce
Cross-channel Bootcamp to jednodniowe, darmowe szkolenie online, które przybliża tematykę cross-channel marketingu.
Nowa aplikacja dostępna jest zarówno na telefony z systemem Android, jak i iOS. Jej użytkownicy za zrobione zakupy mogą zapłacić kartą lub BLIKIEM.
Nawet 65 proc. konsumentów z niepełnosprawnością porzuca koszyk zakupowy z powodu słabej dostępności sklepu internetowego.
Social commerce, czyli handel przy pomocy mediów społecznościowych, zyskuje na znaczeniu. W roli klientów korzysta z niego już 36% polskich konsumentów.
Aplikacja zakupowa Żabka Jush została partnerem programów realizowanych przez Meczyki.pl. Współpraca potrwa do końca mundialu w Katarze.
Shoper nawiązał partnerstwo z Brutto. Dzięki temu właściciele sklepów prowadzonych na platformie mogą ubiegać się o dodatkowe środki z poziomu panelu obsługi.
Jak wynika z badania PayU, 78 proc. kupujących online przyznaje, że czuje się bezpieczniej, gdy rozpoznaje podmiot, który przetwarza płatności w e-sklepie.
Francuska firma oferuje dostawy kurierskie już w sześciu polskich miastach. W najbliższych planach ma nawiązanie współpracy m.in. z siecią drogerii oraz aptek.
Stolica Małopolski to pierwsze duże miasto, poza Warszawą, gdzie wystartowała usługa dostawy zakupów z supermarketu online delio.
Klarna i About You ogłosiły rozszerzenie współpracy na 5 kolejnych rynków, w tym Polskę. Kupujący na platformie mogą już korzystać z opcji „Zapłać za 30 dni”.
Program ten kierowany jest do małych i średnich przedsiębiorców, którzy są zainteresowani pogłębieniem wiedzy o e-commerce. Rekrutacja potrwa do 28 września.
Według raportu McKinsey & Company, polska gospodarka cyfrowa może być warta prawie 123 miliardy euro w 2030 roku, stanowiąc 9% prognozowanego PKB.
Jak przygotować swój sklep internetowy na nowe obowiązki? Czy czeka nas wydłużenie procesu zakupowego? Zmiany w przepisach przybliża radca prawny Wojciech Wawrzak.
Rozwiązanie pozwala płacić jednym kliknięciem w internecie i zarabiać cashback za zakupy. Transakcje potwierdzane są z pomocą funkcji Face ID lub odciskiem palca.
Za jej pomocą można potwierdzać płatność jednym kliknięciem, kontrolować harmonogram spłat oraz korzystać z odroczonych płatności w wybranych sklepach stacjonarnych.
Przeważająca część Polaków nadal najczęściej wybiera BLIKA – takiej odpowiedzi udzieliło 60 proc. respondentów, jednak jest to zaledwie 1 proc. wzrostu w stosunku do pierwszej edycji badania.
W Polsce w ciągu roku aplikacja Shopee została pobrana już ponad 7,5 miliona razy.
Konferencja odbędzie się już 15 września. Jej tematyka skupia się na obszarach związanych z nowymi trendami jak live shopping, q-commerce i metaverse.
Shopee Masters to nowy kanał w serwisie YouTube. Oferuje on dostęp do darmowych webinarów i tutoriali z zakresu sprzedaży online.
Sprzedawcy mogą już rejestrować się na platformie Wszystko.pl. Comarch oferuje im m.in. brak prowizji od sprzedaży oraz brak opłat za wystawianie ofert.
Zielone automaty One Box są już trzecią największą siecią w Polsce pod względem liczby automatów i drugą pod względem liczby skrytek.
Światowa wartość e-sprzedaży w I kwartale 2022 r. spadła o 3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Spadki obrotów odnotował Amazon i e-Bay.
Tylko w ciągu ostatniego roku do Empik Premium i Empik Premium Free dołączyło niemal milion nowych klientów.
Zamówienia z zagranicznych sklepów internetowych, które mają podpisaną umowę z Packetą będzie można odebrać w punktach Pocztex PUNKT.
Czy kolejny rok będzie rokiem live commerce? Jakie generacje wiekowe najczęściej kupują dzięki live'om? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w 11. odcinku podcastu Tpay.
„Micro Firma 150 InPost” gwarantuje stałą cenę przez cały okres trwania umowy, zarówno dla przesyłek wysyłanych przez paczkomat InPost, jak i przesyłek kurierskich.
Prelegenci eventu to praktycy, którzy pracują z dziesiątkami ecommerce’ów. W oparciu o te doświadczenia przygotują prezentacje wypełnione poradami.
Już 22 sierpnia ruszy e-sklep Biedronka Home. W ofercie znajdą się głównie artykuły przemysłowe, moda i elektronika.
Kolejna marka z branży fashion zdecydowała się udostępnić klientom opcję odroczenia zapłaty za zakupy o 30 dni.
Od momentu startu pilotażu w Warszawie aplikacja pojawiła się w Gdańsku, Piasecznie, Katowicach i Krakowie. Teraz debiutuje również w Poznaniu.
edrone, system CRM zaprojektowany dla e-commerce ogłosił kolejną rundę finansowania i zwiększenie wyceny spółki o 100% w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Żabka Jush uruchomi na polu namiotowym Fest Festivalu specjalny punkt odbioru zamówień złożonych za pomocą aplikacji.
Analiza danych transakcyjnych BLIKA pokazuje, że na przełomie 6 miesięcy mogliśmy zaobserwować dużą zmienność w poszczególnych kategoriach zakupów internetowych.
Przychody w II kwartale 2022 roku wyniosły 28,8 mln zł i były wyższe o 64% w porównaniu z Q2 2021.
Dodatkowo w ramach akcji promocyjnej każdy klient dostanie w lipcu i sierpniu nawet po 200 zł rabatu do wykorzystania w danym miesiącu.
Charles umożliwia firmom sprzedaż produktów, wysyłanie newsletterów i wspieranie klientów z bieżącą personalizacją i integracją systemów za pośrednictwem czatu w aplikacji WhatsApp.
Uczestnicząc w wydarzeniu, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.
W ramach prowadzonej łączonej kampanii marketingowej, klienci Vinted mogą korzystać z usług kurierskich jak i wysyłki paczek przez Pocztę Polską w specjalnych, promocyjnych cenach.
Aby skorzystać z rozwiązania wystarczy wysłać wiadomość na profil firmy. W tym samym wątku można płacić dzięki Meta Pay oraz śledzić swoje zamówienie.
Usługa dzielenia płatności na trzy części jest już dobrze znana zarejestrowanym użytkownikom Twisto. Teraz rozwiązanie jest dostępne także dla niezarejestrowanych klientów.
Payair to szwedzka spółka istniejąca na rynku od ponad 10 lat, ale od 2019 roku posiada biuro także w Łodzi. Za jego rozwój odpowiada duet Paweł Trybulski oraz Piotr Gorzechowski.
W trakcie ostatniego roku prawie 80 proc. Polaków wsparło finansowo akcje charytatywne oraz organizacje pozarządowe, z czego większość pomogła uchodźcom z Ukrainy i organizacjom działającym na ich rzecz.
Od teraz, Platforma staje się Sponsorem Głównym gdańskiego zespołu. Logo eToro będzie widnieć na wszystkich oficjalnych strojach drużyny przez cały sezon.
Nowy rodzaj maszyny pozwala na zmniejszenie zużycia energii elektrycznej. Nie ma już wbudowanych ekranów, a do obsługi całego urządzenia wystarczy aplikacja InPost Mobile.
Pierwszy Wiceprezydent Miasta Łódź opowiedział m.in. o swoich wrażeniach, a także podkreślił istotną rolę takich konferencji w kontekście rozwoju miasta.
Fintech Comfino dostarcza różne metody finansowania. Sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom możliwość zapłaty za pomocą płatności odroczonych, czy popularnych rat.
Dodatkowo Mondial Relay repozycjonuje swoją markę we Francji, prezentuje nową ofertę produktową i stawia paczkomat nr 1000.
Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu, klienci portali Taniaksiazka.pl oraz Bee.pl mogą w dowolnym momencie sprawdzać autentyczność i integralność dokumentów.
Fintech Cinkciarz.pl udostępnił w swoim systemie płatności najpopularniejszą metodę płacenia mobilnego w Norwegii.
Dzięki umowie, Shoper otrzymał status Alibaba Gold Partner. Oznacza, że polscy producenci i dostawcy zyskali dostęp do światowych rynków oraz nowych potencjalnych klientów.