Santander
W Santanderze pod koniec września pracowało 21 812 osób na terenie UK, a zmniejszenie zatrudnienia ma pomóc w poprawie efektywności działania banku.
Openbank posiada obecnie 18,5 mld euro w depozytach klientów, co czyni go największym bankiem cyfrowym w Europie.
Santander Bank Polska poinformował dzisiaj o wdrożeniu nowej metody weryfikacji klientów przy zakładaniu konta.
Od 1 października Santander wprowadza nowy sposób weryfikacji tożsamości w aplikacji Santander mobile przez mobilną autoryzację.
Program jest skierowany do osób, które ukończyły 18 rok życia. Kurs ma być dostępny na całym świecie.
Zmiany dotyczą także usługi zakupu biletów komunikacji miejskiej w aplikacji. Udostępniona została funkcja przedłużania biletu ZTM Warszawa.
Od teraz użytkownicy mogą kupować doładowania do wybranych platform, które oferują gry, filmy, muzykę i aplikacje biurowe.
SignHub umożliwia załatwianie formalności bankowych przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Bank wprowadził nową aplikację Santander mobile z odmienionym designem i możliwościami personalizacji na początku września.
Santander Bank Polska rozpoczyna pilotaż obsługi bankomatów i wpłatomatów przez zewnętrznych operatorów – Euronet i ITCARD.
Dodatkowo w nowej wersji aplikacji pojawi się także BLIK dla firm, czy możliwość personalizacji jej wyglądu.
Okazuje się, że rodzice również nie czują się zbyt kompetentni w tej dziedzinie. Zaledwie 23 proc. deklaruje, że ich wiedza finansowa jest duża.
Do nowych zegarków można dodać wszystkie karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych oraz firmowych, zarówno Visa, jak i Mastercard.
Ostatnio weryfikację za pomocą mojeID udostępnił inny podmiot z branży leasingowej - fintech LeaseLink.
Złożenie wniosku i odbiór dokumentów odbywają się w bankowości internetowej lub mobilnej. To pierwsze takie rozwiązanie w polskim sektorze bankowym.
W centrach będzie pracować około 1400 specjalistów ds. technologii, którzy będą wspierać cyfrową i biznesową transformację banku.
Baza wiedzy Santiego pozwala m.in. na pomoc w otwarciu konta na selfie, obsłudze BLIKA, rejestracji urządzenia czy otwarcia konta dla dziecka.
Aplikacja została przygotowana przez polski fintech SoftPos oraz firmę Elavon.
Klienci Santander Consumer Banku mogą liczyć na oprocentowanie od 6% do 7% - w zależności od zdeponowanej kwoty. Oferta dla nowych środków to 7,5% do 200 tys. zł.
Nowa placówka dostosowana do osób z indywidualnymi potrzebami znajduje się w Warszawie. Została wyposażona m.in. w ścieżki dotykowe oraz interaktywne znaczniki.
Czek BLIK umożliwia przekazanie określonej kwoty. Dzięki odnawialności czeku, przekazane środki mogą zostać wykorzystane przez odbiorcę w wielu transakcjach.
Usługa dostępna jest w ponad 80% urządzeń i pozwala na wykonanie wszystkich typów transakcji. Wystarczy w menu głównym, nacisnąć odpowiedni klawisz.
Fintech Comfino dostarcza różne metody finansowania. Sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom możliwość zapłaty za pomocą płatności odroczonych, czy popularnych rat.
Usługa eID będzie dostępna zarówno dla reprezentantów firm, jak i klientów detalicznych.
Celem inicjatywy jest zmniejszenie lub uniknięcie emisji zanieczyszczeń do atmosfery, czyli poprawa jakości powietrza.
Dzięki temu klienci biznesowi banku będą mogli m.in. zlecać przelewy oraz sprawdzać saldo konta bezpośrednio w programie finansowo-księgowym.
Klienci skarżyli się, że bank nie oferuje żadnej innej metody weryfikacji. Sprawą zajął się brytyjski rzecznik finansowy.
Santander open to usługa, dzięki której klienci Santander Bank Polska mogą integrować rachunki oraz inicjować przelewy z innych banków.
Ofiara otrzymuje wiadomość e-mail z informacją, że musi zweryfikować swój numer telefonu. W ten sposób można stracić pieniądze z rachunku bankowego.
Z kredytu celowego na finansowanie e-zakupów obecnie można skorzystać za pośrednictwem eRaty lub PayU Raty. Bank zamierza pozyskać kolejnych partnerów usługi.
Prezes UOKiK uznał za niedozwolone dwie praktyki banku związane z udzielaniem kredytów konsumenckich.
Rozmowa z Markiem Jasiukiewiczem, Dyrektorem Departamentu Bezpieczeństwa w Santander Consumer Bank.
Oszuści wykorzystują wizerunek banku i publikują fałszywą reklamę. Podając im dane logowania do bankowości można stracić wszystkie środki z konta.
Za to największą wadą e-zakupów według konsumentów jest brak możliwości obejrzenia produktu na żywo – wynika z badania Santander Consumer Bank.
Bank Santander w imieniu 2 tys. klientów korporacyjnych omyłkowo przekazał 130 mln GBP na 75 tys. różnych kont. Teraz próbuje odzyskać pieniądze.
Klienci zgłaszali problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej i internetowego serwisu transakcyjnego. W związku z tym nie dało się wykonywać przelewów.
Tak wynika z badania Santander Consumer Bank „Polacy na e-zakupach 2021”. Dzięki rewolucji cyfrowej smartfony stały się już integralną częścią e-commerce.
Nagrodzone zostaną innowacyjne rozwiązania, które wspierają bankowość inkluzywną i pomagają wyrównać szanse w dostępie do świata finansów.
Aplikacja Santander mobile otrzymała moduł, która ma ułatwić planowanie finansów osobistych. Do tej pory z usługi Moje cele skorzystało ponad 100 tys. klientów banku.
Więcej wydajemy w księgarniach. Wydatki w sklepach stacjonarnych i online z roku na rok wzrastają – na przełomie lipca i sierpnia 2021 roku Polacy wykonali w nich ponad 30% więcej transakcji kartami niż przed rokiem.
W Santander Bank Polska można otworzyć Konto Select, Konto Firmowe Godne Polecenia oraz Konto24 Walutowe prowadzone w EUR, USD lub GBP z potwierdzeniem tożsamości za pomocą zdjęć.
Santander udostępnił sprzedawcom w Wielkiej Brytanii CashFlow Manager. Aplikacja umożliwia przyjmowanie płatności przy pomocy kodów QR i zarządzanie kontami z różnych banków w jednym miejscu.
Dla osób, które wyjadą na letni wypoczynek w sierpniu i wrześniu Santander Bank Polska przygotował specjalne oferty. Są to między innymi zwroty za dwa przejazdy autostradą A1 lub A4 z Autopay w aplikacji Santander mobile.
Załatwiając formalności w banku połowa Polaków najczęściej korzysta z bankowości internetowej. Co siódmy 18-29 latek i w tym celu sięga już po aplikację mobilną.
W lipcu liczba klientów logujących się do bankowości mobilnej Santander Bank Polska przekroczyła 2 miliony, z tego ponad ok. 800 tysięcy skorzystało wyłącznie z tej metody dostępu do banku.