Mastercard
Jak wynika z raportu Mastercard New Payments Index 2022, Polacy są otwarci na cyfrowe metody płatności. Najczęściej skłaniają się ku nim "zetki" (72%) i millenialsi (55%).
Nowi i dotychczasowi klienci Banku Pekao mogą otrzymać łącznie aż 28 000 punktów w programie Mastercard. Punkty można wymienić na vouchery do wybranych sklepów.
Posiadacze kart Mastercard będą mogli wypłacić maksymalnie 1 tys. złotych podczas płacenia kartą za zakupy.
W ramach projektu przedsiębiorcy otrzymają dostęp do bezpłatnego programu szkoleniowego, który pomoże im odnieść sukces w cyfrowej rzeczywistości.
Nowe narzędzie prezentuje przybliżone koszty życia w różnych miastach i regionach Polski. Dzięki temu, platforma posłuży do wyszukiwania lokalizacji optymalnych pod kątem sytuacji rodzinnej i budżetu wyszukującego. Narzędzie dostępne jest w trzech językach: polskim, ukraińskim i angielskim, bez rejestracji czy logowania.
Promocja Banku Pocztowego „Bezcenne 20 tysięcy punktów” potrwa niecałe 3 miesiące. Pula nagród jest ograniczona. 875 uczestników, którzy spełnią warunki jako pierwsi, otrzyma bonusowe powitalne 20 000 punktów.
Wdrożenie jest procedowane, a certyfikowane rozwiązanie wejdzie do użytku w Zen już wkrótce. Będzie dostępne zarówno dla użytkowników systemu Android, jak i iOS.
Pierwszy projekt pilotażowy zostanie uruchomiony w tym tygodniu w Brazylii we współpracy z Payface i St Marche.
Dzięki narzędziu stworzonemu przez BillTech i wspieranemu przez Mastercard, polscy konsumenci będą mogli planować i opłacać swoje rachunki, regulować opłaty za czynsz lub edukację w jednym miejscu.
Rozwiązanie posiada bezpośrednią integrację z Apple Pay i Google Pay, a sama karta nie wymaga żadnych opłat miesięcznych, czy minimalnych spłat.
Amerykański gigant zgłosił do rejestracji 15 znaków towarowych, które związane są z NFT oraz metaverse.
Dotąd do programu mogli przystąpić jedynie klienci indywidualni posiadający karty debetowe. Teraz dołączają do nich posiadacze "kredytówek", a wkrótce klienci biznesowi.
Dzięki temu może wdrażać rozwiązanie Mastercard Send w aplikacjach swoich partnerów jak banki i fintechy, na przykład w postaci płatności QR.
Obie organizacje odcinają od swoich systemów płatności część rosyjskich instytucji finansowych.
Dotychczas klienci Banku Pekao chcąc skorzystać z Bezcennych Chwil musieli logować się na stronie programu.
Spółka odpowiada m.in. za modernizację punktów obsługi i cyfrowych kiosków do składania zamówień w McDonald's.
Współpraca ma wzmocnić odporność Europy na zagrożenia cybernetyczne. Organizacje będą m.in. wymieniać się informacjami i określać kluczowe działania.
Ogłoszono pozyskanie kolejnych partnerów rozwiązania Mastercard Installments, w tym m.in. American Airlines, CSI oraz TSYS.
W kartach z serii Touch Card udoskonalono standard wzornictwa. Specjalne nacięcie na boku karty ułatwi klientowi rozpoznanie jej wyłącznie za pomocą dotyku.
Mastercard opublikował raport „Recovery Insights: Small Business Reset”, którego tematem jest wpływ globalnego kryzysu związanego z pandemią na małe firmy.
Mastercard wprowadził nowe rozwiązanie, które umożliwi rozłożenie płatności na raty - zarówno w sklepach online, jak i offline. Tym samym fintech wchodzi na rynek BNPL.
Już od 2 sierpnia bieżącego roku do nowo otwieranych kont biznesowych w Banku Pocztowym wydawane będą wyłącznie Karty Biznes Mastercard.