Mastercard
Visa i Mastercard mają za sobą dobry rok. W 2019 roku kurs Visy wzrósł o 40%, a Mastercarda o ponad 50%.
„Merry Go Round” to pierwszy z kilku singli na specjalnym albumie Mastercard, który zostanie wydany jeszcze w tym roku.
Oferta ZEN obejmie m.in. obsługę konta i płatności, a także wydawanie kart płatniczych. Strategicznym partnerem firmy jest Mastercard.
Polska jest piątym krajem w Europie i szóstym na świecie pod względem liczby transakcji za pomocą urządzeń ubieralnych - wynika z badania Mastercard.
Dzięki „click to pay”, nie będzie konieczności rejestracji i logowania, w celu dokonania płatności kartą w Internecie.
Amerykańscy klienci Revoluta na swoich kartach zobaczą logo Mastercard. Fintech zapowiedział debiut w USA jeszcze w tym roku.
Mastercard potwierdził, że 19 sierpnia dane 90 tys. klientów niemieckiego programu lojalnościowego Priceless Specials były narażone na wyciek do Internetu.
Terminal w smartfonie od Polskich ePłatności jest już dostępny w ramach oferty Polski Bezgotówkowej.
Visa Checkout i Masterpass niebawem zostaną zastąpione nowym rozwiązaniem opartym na wspólnym standardzie.
Mastercard kupił część biznesu Nets za prawie 3 mld euro. Chodzi o takie obszary biznesowe jak usługi rozliczeniowe, płatności natychmiastowe i e-fakturowanie.
Obecnie firma ma analizować wyniki przeprowadzonych testów i na ich podstawie podejmie decyzję o przyszłości urządzenia.
Po wakacjach rynek płatniczy zmieni się nie do poznania - to efekt wdrożenia dyrektywy PSD2. Czy takie zmiany zniechęcą Polaków do zakupów w Internecie?
Polacy słuchają muzyki, audiobooków i podcastów średnio przez 2 godziny i 32 minuty dziennie. Wydatki związane z rozrywką audio to już ok. 1200 zł rocznie.
Już w najbliższy piątek rozpocznie się kolejna edycja Orange Warsaw Festival. Mastercard także i w tym roku rozda festiwalowiczom opaski płatnicze.
Mastercard ma objąć 1/7 udziałów w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA. Dzięki temu BLIK wyjdzie za granicę.
W IV kwartale 2018 roku Polacy nosili w swoich portfelach ponad 41 mln plastików.
Obniżka ma sięgnąć 40%. Merchanci skarżyli się, że opłaty te były zawyżane celowo. Mastercard i Visa będą publikować informacje o wszystkich poziomach opłaty.
Najbardziej przywiązani do gotówki są mieszkańcy woj. świętokrzyskiego, podkarpackiego i lubelskiego.
Bilety komunikacji miejskiej za symboliczną złotówkę można już kupować w Łomży i w Lesznie.
Mastercard poinformował o opracowaniu nowego pakietu usług, które mają wspomagać trwającą transformację branży finansowej.
Tegoroczna edycja Open’er Festival pokazała, że festiwalowicze doceniają zalety płatności bezgotówkowych, a opaski płatnicze na nadgarstek przypadły im do gustu. Wydano ponad 19 tysięcy takich opasek, z czego ponad 7 tysięcy zostało zarejestrowanych, co umożliwia korzystanie z nich we wszystkich punktach handlowych w Polsce i na świecie, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe Mastercard.
W jesiennej ramówce telewizji TVN pojawi się nowy program „Drzewo marzeń”, realizowany we współpracy z firmą Mastercard. Celem produkcji jest pomaganie dzieciom w spełnianiu marzeń ich rodzin oraz przyjaciół. Obu stronom zapewnia to niezwykłe, emocjonujące przeżycia, które z pewnością pozostaną wspomnieniami na całe życie. Z tą misją w podróż po Polsce rusza Mateusz Gessler, który jest ambasadorem Bezcennych Niespodzianek Mastercard. Uwielbiany przez widzów i dzieci szef kuchni udowodni, że warto mieć marzenia. Nowy program można oglądać na antenie TVN już od 3 września, w każdą niedzielę o godzinie 18:00.
W obecnej edycji bierze udział sześć startupów wykorzystujących technologię beaconów, rozwiązania zbliżeniowe i sztuczną inteligencję do rozwoju innowacji płatniczych.
Klienci brytyjskiego oddziału banku Citi i usługi Paysafe jako pierwsi skorzystają z technologii Decision Intelligence, która stosuje sztuczną inteligencję, wdrożoną na globalną skalę bezpośrednio w sieci Mastercard. Citi i Paysafe już korzystają z tej technologii w Wielkiej Brytanii, a w nadchodzących miesiącach rozwiązanie ma zostać uruchomione na kolejnych rynkach i u kolejnych wydawców kart.
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska.
uPaid znalazł się w gronie kilkudziesięciu partnerów Mastercard, który otworzył katalog dostawców oferujących rozwiązania płatności cyfrowych.



