e-commerce
Światowa wartość e-sprzedaży w I kwartale 2022 r. spadła o 3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Spadki obrotów odnotował Amazon i e-Bay.
Tylko w ciągu ostatniego roku do Empik Premium i Empik Premium Free dołączyło niemal milion nowych klientów.
Zamówienia z zagranicznych sklepów internetowych, które mają podpisaną umowę z Packetą będzie można odebrać w punktach Pocztex PUNKT.
Czy kolejny rok będzie rokiem live commerce? Jakie generacje wiekowe najczęściej kupują dzięki live'om? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w 11. odcinku podcastu Tpay.
„Micro Firma 150 InPost” gwarantuje stałą cenę przez cały okres trwania umowy, zarówno dla przesyłek wysyłanych przez paczkomat InPost, jak i przesyłek kurierskich.
Prelegenci eventu to praktycy, którzy pracują z dziesiątkami ecommerce’ów. W oparciu o te doświadczenia przygotują prezentacje wypełnione poradami.
Już 22 sierpnia ruszy e-sklep Biedronka Home. W ofercie znajdą się głównie artykuły przemysłowe, moda i elektronika.
Kolejna marka z branży fashion zdecydowała się udostępnić klientom opcję odroczenia zapłaty za zakupy o 30 dni.
Od momentu startu pilotażu w Warszawie aplikacja pojawiła się w Gdańsku, Piasecznie, Katowicach i Krakowie. Teraz debiutuje również w Poznaniu.
edrone, system CRM zaprojektowany dla e-commerce ogłosił kolejną rundę finansowania i zwiększenie wyceny spółki o 100% w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Żabka Jush uruchomi na polu namiotowym Fest Festivalu specjalny punkt odbioru zamówień złożonych za pomocą aplikacji.
Analiza danych transakcyjnych BLIKA pokazuje, że na przełomie 6 miesięcy mogliśmy zaobserwować dużą zmienność w poszczególnych kategoriach zakupów internetowych.
Przychody w II kwartale 2022 roku wyniosły 28,8 mln zł i były wyższe o 64% w porównaniu z Q2 2021.
Dodatkowo w ramach akcji promocyjnej każdy klient dostanie w lipcu i sierpniu nawet po 200 zł rabatu do wykorzystania w danym miesiącu.
Charles umożliwia firmom sprzedaż produktów, wysyłanie newsletterów i wspieranie klientów z bieżącą personalizacją i integracją systemów za pośrednictwem czatu w aplikacji WhatsApp.
Uczestnicząc w wydarzeniu, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.
W ramach prowadzonej łączonej kampanii marketingowej, klienci Vinted mogą korzystać z usług kurierskich jak i wysyłki paczek przez Pocztę Polską w specjalnych, promocyjnych cenach.
Aby skorzystać z rozwiązania wystarczy wysłać wiadomość na profil firmy. W tym samym wątku można płacić dzięki Meta Pay oraz śledzić swoje zamówienie.
Usługa dzielenia płatności na trzy części jest już dobrze znana zarejestrowanym użytkownikom Twisto. Teraz rozwiązanie jest dostępne także dla niezarejestrowanych klientów.
Payair to szwedzka spółka istniejąca na rynku od ponad 10 lat, ale od 2019 roku posiada biuro także w Łodzi. Za jego rozwój odpowiada duet Paweł Trybulski oraz Piotr Gorzechowski.
W trakcie ostatniego roku prawie 80 proc. Polaków wsparło finansowo akcje charytatywne oraz organizacje pozarządowe, z czego większość pomogła uchodźcom z Ukrainy i organizacjom działającym na ich rzecz.
Od teraz, Platforma staje się Sponsorem Głównym gdańskiego zespołu. Logo eToro będzie widnieć na wszystkich oficjalnych strojach drużyny przez cały sezon.
Nowy rodzaj maszyny pozwala na zmniejszenie zużycia energii elektrycznej. Nie ma już wbudowanych ekranów, a do obsługi całego urządzenia wystarczy aplikacja InPost Mobile.
Pierwszy Wiceprezydent Miasta Łódź opowiedział m.in. o swoich wrażeniach, a także podkreślił istotną rolę takich konferencji w kontekście rozwoju miasta.
Fintech Comfino dostarcza różne metody finansowania. Sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom możliwość zapłaty za pomocą płatności odroczonych, czy popularnych rat.
Dodatkowo Mondial Relay repozycjonuje swoją markę we Francji, prezentuje nową ofertę produktową i stawia paczkomat nr 1000.
Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu, klienci portali Taniaksiazka.pl oraz Bee.pl mogą w dowolnym momencie sprawdzać autentyczność i integralność dokumentów.
Fintech Cinkciarz.pl udostępnił w swoim systemie płatności najpopularniejszą metodę płacenia mobilnego w Norwegii.
Dzięki umowie, Shoper otrzymał status Alibaba Gold Partner. Oznacza, że polscy producenci i dostawcy zyskali dostęp do światowych rynków oraz nowych potencjalnych klientów.
Polska platforma sklepowa IdoSell po raz pierwszy integruje się z siecią do marketingu afiliacyjnego. Z TradeTracker będzie mogło skorzystać ponad 6,5 tys. sklepów internetowych.
Zakupy z Shopee można już odbierać w paczkomatach lub wybrać dostawę do domu za pośrednictwem kuriera InPost.
Maciej Raczyński, partner w kancelarii Raczyński Skalski & Partners podsumował aktualny stan prawny z punktu widzenia branży FinTech oraz sektora e-commerce.
Użytkownicy mogą w jednym miejscu przechowywać cyfrowe wersje wszystkich kart lojalnościowych i zarządzać nimi z poziomu urządzeń mobilnych.
Po odebraniu przesyłki oraz wyjęciu zamówionych rzeczy konsument składa pudełko na kształt koperty i od razu może je zwrócić w dowolnym paczkomacie, skanując kod zwrotu.
Krajowa branża e-grocery do 2026 roku ma osiągnąć wartość nawet 18 mld PLN. 39% Polaków podkreśla wygodę tego rozwiązania, a 35% docenia możliwość uniknięcia korków.
Aplikacja Jush ruszyła z nową funkcjonalnością dostępną na razie w Warszawie. Chodzi o dowóz zakupów nie tylko pod wskazany adres, ale również do parków i na plaże.
Na uczestników wydarzenia czekają spotkania w gronie praktyków, trening, czas na integrację oraz wspólne szukanie rozwiązań – praca z widownią.
Finansowanie od Booste jest teraz dostępne dla użytkowników platformy Shoper.
Pierwszym krokiem do postawienia swojego e-sklepu jest wybór platformy. Open source czy SaaS? Na jakie rozwiązanie postawić? Między innymi o tym posłuchacie w kolejnym podcaście Tpay.
Agencja zostanie włączona w strukturę organizacyjną Shoper, ale utrzyma swoją markę. Finalizacja transakcji została zaplanowana na Q3 bieżącego roku.
Pozyskane środki mają pomóc polskiemu startupowi w dalszym rozwoju produktów i narzędzi dla sektora e-commerce. Fundusze pójdą także na ekspansję w USA.
Cały event rozpocznie się omówieniem trendów w SM. Następnie odbędą się liczne wykłady, warsztaty oraz treningi obejmujące zarówno teorię jak i praktyki.
W 2021 procent prowadzących biznes samodzielnie spadł o 5%. 25% z pytanych przyznało, że prowadzi sklep online we dwie osoby, a 14% - że zatrudnia do pięciu pracowników.
delio wystartowało w Warszawie kilka miesięcy temu i właśnie poszerzyło obszar dostawy o Piaseczno, Konstancin-Jeziornę i Bemowo.
Platforma sklepowa ogłosiła integrację z popularnymi porównywarkami z z Czech, Słowacji, Grecji, Rumunii i Węgier.
Analiza danych to klucz dla sprzedawców do poprawy wydajności oraz sprzedaży. Jednakże zaledwie 23% z detalistów stosuje to rozwiązanie w praktyce.
Użytkownicy zyskują możliwość dostarczenia przesyłki kurierskiej do jednego z ponad 17000 punktów odbioru Pocztex Punkt i doręczenia towaru pod wskazany adres.
Coraz większą popularnością cieszy się BLIK zbliżeniowy. Aktywowało go już ponad 800 tys. klientów.
Konsumenci mogą przeglądać produkty i kupować online, łącząc się bezpośrednio poprzez czaty na żywo i rozmowy wideo z ekspertami w sklepie.
W marcu 2022 roku, w porównaniu do roku 2019, liczba klientów w centrach handlowych spadła o 49%.

