e-commerce
Polska platforma sklepowa IdoSell po raz pierwszy integruje się z siecią do marketingu afiliacyjnego. Z TradeTracker będzie mogło skorzystać ponad 6,5 tys. sklepów internetowych.
Zakupy z Shopee można już odbierać w paczkomatach lub wybrać dostawę do domu za pośrednictwem kuriera InPost.
Maciej Raczyński, partner w kancelarii Raczyński Skalski & Partners podsumował aktualny stan prawny z punktu widzenia branży FinTech oraz sektora e-commerce.
Użytkownicy mogą w jednym miejscu przechowywać cyfrowe wersje wszystkich kart lojalnościowych i zarządzać nimi z poziomu urządzeń mobilnych.
Po odebraniu przesyłki oraz wyjęciu zamówionych rzeczy konsument składa pudełko na kształt koperty i od razu może je zwrócić w dowolnym paczkomacie, skanując kod zwrotu.
Krajowa branża e-grocery do 2026 roku ma osiągnąć wartość nawet 18 mld PLN. 39% Polaków podkreśla wygodę tego rozwiązania, a 35% docenia możliwość uniknięcia korków.
Aplikacja Jush ruszyła z nową funkcjonalnością dostępną na razie w Warszawie. Chodzi o dowóz zakupów nie tylko pod wskazany adres, ale również do parków i na plaże.
Na uczestników wydarzenia czekają spotkania w gronie praktyków, trening, czas na integrację oraz wspólne szukanie rozwiązań – praca z widownią.
Finansowanie od Booste jest teraz dostępne dla użytkowników platformy Shoper.
Pierwszym krokiem do postawienia swojego e-sklepu jest wybór platformy. Open source czy SaaS? Na jakie rozwiązanie postawić? Między innymi o tym posłuchacie w kolejnym podcaście Tpay.
Agencja zostanie włączona w strukturę organizacyjną Shoper, ale utrzyma swoją markę. Finalizacja transakcji została zaplanowana na Q3 bieżącego roku.
Pozyskane środki mają pomóc polskiemu startupowi w dalszym rozwoju produktów i narzędzi dla sektora e-commerce. Fundusze pójdą także na ekspansję w USA.
Cały event rozpocznie się omówieniem trendów w SM. Następnie odbędą się liczne wykłady, warsztaty oraz treningi obejmujące zarówno teorię jak i praktyki.
W 2021 procent prowadzących biznes samodzielnie spadł o 5%. 25% z pytanych przyznało, że prowadzi sklep online we dwie osoby, a 14% - że zatrudnia do pięciu pracowników.
delio wystartowało w Warszawie kilka miesięcy temu i właśnie poszerzyło obszar dostawy o Piaseczno, Konstancin-Jeziornę i Bemowo.
Platforma sklepowa ogłosiła integrację z popularnymi porównywarkami z z Czech, Słowacji, Grecji, Rumunii i Węgier.
Analiza danych to klucz dla sprzedawców do poprawy wydajności oraz sprzedaży. Jednakże zaledwie 23% z detalistów stosuje to rozwiązanie w praktyce.
Użytkownicy zyskują możliwość dostarczenia przesyłki kurierskiej do jednego z ponad 17000 punktów odbioru Pocztex Punkt i doręczenia towaru pod wskazany adres.
Coraz większą popularnością cieszy się BLIK zbliżeniowy. Aktywowało go już ponad 800 tys. klientów.
Konsumenci mogą przeglądać produkty i kupować online, łącząc się bezpośrednio poprzez czaty na żywo i rozmowy wideo z ekspertami w sklepie.
W marcu 2022 roku, w porównaniu do roku 2019, liczba klientów w centrach handlowych spadła o 49%.
Nowa usługa jest już dostępna dla wszystkich sklepów Shoper. Sprzedawcy zyskali wbudowaną w panel sklepu bezpłatną integrację z firmami kurierskimi.
Ponadto, spółka musi poinformować konsumentów o wydanej decyzji i zakwestionowanych praktykach w serwisie Vinted.pl i na Facebooku.
Singapurski gigant Shopee wszedł na polski rynek jesienią ubiegłego roku. Współpraca ma ułatwić sprzedaż tysiącom e-sklepów.
Martes Sport, Black Red White i Media Expert to zwycięzcy czwartej edycji raportu Koszyk Roku - ogólnopolskiego badania branży e-commerce.
Platforma zakupowa Shopee zadebiutowała w Polsce we wrześniu ubiegłego roku i zaczyna coraz aktywniej działać na naszym rynku.
Współpraca z TikTokiem oferuje sklepom możliwość dotarcia do milionów nowych użytkowników.
Kupujący na Erli.pl mogą już skorzystać z usługi „PayU – Płacę później z PayPo”, która umożliwia odroczenie płatności za zakupy nawet o 30 dni.
Aplikacja Jush wchodzi do kolejnych miast. Dla nowych oraz stałych klientów przygotowana została promocja, dzięki której mogą zaoszczędzić nawet 200 zł.
Rozwój obejmie zwiekszenie liczby centrów danych Shopera do czterech, a także infrastrukturę chmury publicznej. Shoper i Atman przeznaczą na to łącznie 6 mln PLN.
Pieniądze mają zostać przeznaczone na zagraniczną ekspansję firmy. Everli współpracuje z takimi detalistami jak Lidl, Carrefour, czy Kaufland.
Na to i na pozostałe pytania odpowiedział Błażej Pawlar z Server SMS w 7 odcinku podcastu Tpay.
Spółka ogłosiła przy okazji zamknięcie rundy inwestycyjnej serii A. Fintech pozyskał kwotę 11 mln euro.
Paywerk to paneuropejska platforma, dzięki której sprzedawcy mogą oferować płatności odroczone klientom z różnych rynków.
PayTel wprowadził na rynek bramkę płatniczą przeznaczoną zarówno dla małych sklepów internetowych, jak i wielkich platform e-commerce.
DPDgroup poddała analizie wpływ pandemii na e-sklepy i e-konsumentów. Barometr wyodrębnił dwa nowe profile e-nabywcy, a także podkreślił rolę regularnych nabywców w sieci.
Szwedzki fintech przejął Stocard w lipcu 2021 roku. Następnym krokiem po zapewnieniu spójności wizerunków ma być oferta produktowa, która wykorzysta zasoby obu firm.
Grupa Allegro zapłaciła łącznie 881 mln euro za 100% udziałów w obu przedsiębiorstwach.
PriceRunner działał dotychczas w Szwecji, Danii, Norwegii i Wielkiej Brytanii, gdzie w ostatnim roku wygenerował przychody na poziomie ponad 47 mln EUR.
Jakie korzyści dla merchantów i kupujących niesie proces weryfikacji? Rozmowa z Maciejem Pawlakiem, Head of Risk and Security w Tpay.
Sukces aplikacji to w dużej mierze efekt udostępnienia rozwiązań technologicznych jak inteligentna wyszukiwarka trendów, visual search czy funkcja esize.me.
Co Fintek.pl oraz Miasto Łódź szykują dla branży fintech i e-commerce? Rozmowa z Adamem Brzostowskim, Dyrektorem Biura Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Międzynarodowej w UM Łodzi.
Ma ona umożliwić m.in. współtworzenie produktów typu private label, sprawdzanie dostępności towaru w sklepach oraz digitalizację kart lojalnościowych.
Usługa na nowych rynkach kierowana jest do podmiotów gospodarczych zarejestrowanych w Polsce.
Polska została jednym z pierwszych krajów na świecie, w których wystartował program Amazon Super. W jego ramach można otrzymać nawet 10% zniżki.
Lite e-Commerce, dostawca nowej usługi, udostępnił promocję na start. W jej ramach można zaoszczędzić nawet do 150 złotych.
Wydarzenie odbędzie się w dniach 12-13 maja 2022 roku w trzech kultowych miejscach – wizytówkach tzw. “nowej” Łodzi.
Integracja z amerykańskim fintechem ma pomóc klientom IdoSell w otwarciu się na światowy rynek.
Klienci kupujący w sklepach internetowych euro.com.pl oraz oleole.pl mogą odroczyć płatność do 30 dni lub skorzystać z rat.
Były prezes Polskich ePłatności zastąpi Pawła Fornalskiego, którzy przechodzi do rady nadzorczej w roli Executive Charimana.