Mastercard
Z usługi „Płać w ratach” mogą skorzystać osoby, które zrobią zakupy za co najmniej 400 zł i które posiadają kartę Mastercard wydaną przez BNP Paribas.
Płatności zbliżeniowe stanowią w Polsce już ponad 94% spośród wszystkich transakcji bezgotówkowych kartami w sklepach stacjonarnych.
„E-business vs. lockdown” to program akceleracyjny oraz projekt edukacyjny realizowane w ramach grantu przyznanego Fundacji Impact przez Mastercard Center For Inclusive Growth.
Program Digital First zapewnia wydawcom kart Mastercard wsparcie w oferowaniu cyfrowych usług finansowych opartych na wirtualnych kartach płatniczych.
Mastercard opublikował wyniki najnowszej edycji badania Mastercard Love Index.
Jeszcze w tym roku organizacja płatnicza Mastercard ma umożliwić przyjmowanie płatności w kryptowalutach - donosi serwis Coindesk.
29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zakończył się rekordowym wynikiem ponad 17 mln zł dorzuconych do eSkarbonki oraz kwotą 358 365 zł zebraną w trakcie akcji #MastercardGrazWOSP na Twitterze.
Już wkrótce użytkownicy kart płatniczych będą mogli korzystać z bardziej szczegółowych informacji nt. swoich transakcji w bankowości online i mobilnej.
Visa i Mastercard zaprezentowały wyniki finansowe. Pomimo pandemii, okazały się one całkiem niezłe. Kursy akcji obu spółek poszły w górę.
Mastecard podnosi opłaty interchange dla internetowych transakcji brytyjskimi kartami na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Opracowanie od The Fletcher School i Mastercard pokazuje, które gospodarki są najlepiej przygotowane na krok w kierunku cyfrowości, wymuszony przez pandemię COVID-19.
Powiedz "Ok Google, porozmawiaj z ‘tradycyjna kuchnia polska’" i zobacz co się stanie. Bezcenne Babcie - nowa kampania Mastercard.
Mastercard rozpoczął testy Cloud POSa - terminala w smartfonie, opartego o rozwiązania chmurowe. Pierwszych komercyjnych wdrożeń można się spodziewać jeszcze w tym roku.
eSkarbonka to cyfrowe rozwiązanie do przekazywania i zbierania datków na rzecz WOŚP bez wychodzenia z domu, co jest szczególnie ważne w aktualnej sytuacji.
Na początku stycznia 2021 roku zarówno kurs akcji Visa i Mastercard był wyższy niż rok temu, ale rekordy wzrostów pobił PayPal i Adyen.
Nowością w tym roku jest możliwość założenia własnych eSkarbonek przez firmy z segmentu MŚP.
Użytkownicy kart Mastercard w Alior Banku i Getin Noble Banku mogą już korzystać z nowego rozwiązania do płatności zbliżeniowych – SwatchPAY.
Współpraca obu firm umożliwi przesyłanie środków za granicę z dowolnej karty płatniczej lub rachunku bankowego na kartę Mastercard.
Jako pierwszy takie rozwiązanie zaoferuje swoim klientom bank BNP Paribas.
Według rankingu Mastercard Index of Women Entrepreneurs Polska znalazła się w pierwszej piątce krajów, które oferują kobietom dobre warunki do prowadzenia biznesu.
Mastercard opublikował wyniki trzeciej edycji badania poświęconego popularności bankowości internetowej i mobilnej.
Wśród nagród są m.in. vouchery na przestrzeń coworkingową lub wynajem samochodów Panek czy miesięczna subskrypcja na wybraną prasę opiniotwórczą.
Datkomat to urządzenie płatnicze, które umożliwia przekazanie datków przy użyciu płatności bezgotówkowych.
Wcześniej model ten pojawił się w Rosji. Czy doczekamy się go także w Polsce?
W Bydgoszczy bilet okresowy będzie można zapisac na zbliżeniowej karcie płatniczej. To pierwsze takie wdrożenie w Polsce.
Firmy współpracują ze sobą od 2018 roku, kiedy to TransferWise wydał swoją pierwszą kartę debetową w Europie.
Duży potencjał mają m.in. zakupy warunkowe „kup, kiedy będzie taniej”, czy agregowanie rachunków prowadzonych w różnych instytucjach.
Chodzi przede wszystkim o możliwość zapisywania zaufanych urządzeń i automatyczną aktualizację danych kart płatniczych.
Santander Bank Polska i Mastercard poinformowały o wprowadzeniu nowej oferty, która umożliwia mikroprzedsiębiorcom dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej.
Mastercard opracował katalog producentów kart płatniczych, którzy korzystają ze zrównoważonych materiałów. Ułatwi to bankom wydawanie kart, które są bezpieczniejsze dla środowiska.
Rozpoczęły się przygotowania do wdrożenia na skalę globalną „Click to Pay”, czyli rozwiązania do dokonywania płatności za zakupy w internecie za pomocą kilku kliknięć.
W początkowej fazie testów z Tank&Go mogą skorzystać wybrani klienci stacji paliw Carrefour w Warszawie i Krakowie. Usługa działa w ramach aplikacji "Mój Carrefour".
Od czasu największego dołka z 23 marca notowania Mastercard wzrosły o prawie 50%, a Visa o 42%.
Według najnowszych danych Mastercard aż 90% płatności kartą w Polsce realizowanych jest zbliżeniowo. To jeden z "efektów pandemii".
Alior Bank wspiera polską ligę i fanów League of Legends. Specjalnie dla nich przygotował kartę z wizerunkiem Ashe, jednej z najbardziej popularnych bohaterek gry.
Przychody Mastercard zwiększyły się do 4 mld USD. Ponadto amerykański gigant ma ponad 10 mld USD na inwestycje.
Katalog nagród został poszerzony m.in. o pamiątki sportowe z autografami piłkarzy, catering z dostawą, audiobooki czy dostęp do platform VOD.
Wpis w Krajowym Rejestrze Sądowym to ostatni etap formalny procesu zapoczątkowanego podpisaniem listu intencyjnego o strategicznej współpracy w grudniu 2018 roku.
Polska zajęła w rankingu Mastercard Index of Women Entrepreneurs 10. pozycję na 58 badanych krajów. To spadek o jedną pozycję, ale jesteśmy w czołówce.
Za dokonanie transakcji Żabka nie pobiera prowizji. Jednorazowo w kasie Żabki można wpłacić dowolną kwotę do wysokości 500 zł.
Pieniądze otrzymywane za pośrednictwem terminali SumUp trafią od razu na kartę, bez konieczności transferowania ich najpierw na konto bankowe.
W porównaniu z innymi krajami europejskimi, aktualny limit transakcji bez PIN obowiązujący w Polsce należy do najniższych.
Wśród pierwszych zastosowań znajdą się zdalne otwieranie konta w banku czy uruchamianie usług telefonii komórkowej
Garmin Pay i Fitbit Pay są obecne nad Wisłą. Które banki oferują płatności zegarkiem Fitbit lub Garmin? Jakie modele smartwatchy posiadają funkcje płatnicze?
The Heart i Mastercard ponownie łączą siły. Tym razem uruchamiają spółkę Digital Gateways oferującą cyfrowy onboarding klientów.



