e-commerce

E-commerce to sektor gospodarki skupiony wokół handlu internetowego. Wartość rynku w Polsce wyceniana jest na 50 mld zł. Sektor e-commerce w Polsce to przede wszystkim sklepy internetowe oraz możliwość dokonywania płatności online. Jednym z kluczowych elementów rynku e-commerce jest infrastuktura logistyczna i kurierska, którą tworzą takie firmy jak Poczta Polska, UPS, DHL czy InPost. Ponadto e-commerce to także narzędzia marketingowe dostarczane m.in. przez Google.

Jesteś na 6 stronie wpisów. Przejdź do najnowszych artykułów >>

Chińska mrówka zgarnia 14 miliardów dolarów

1 rok temu Rafał Tomaszewski
Ant Financial pozyskało dofinansowanie na poziomie 14 miliardów dolarów w serii C. Pieniądze mają zostać przeznaczone na ekspansję zagraniczną Alipay. [...]
#e-commerce

Zalando startuje w Irlandii i Czechach

1 rok temu Asia Stankiewicz
Zalando, wiodąca platforma modowa i lifestylowa w Europie, jeszcze tego lata rozpocznie działalność w Czechach i Irlandii. Czechy to pierwszy po Polsce rynek w Europie [...]
#e-commerce

Alternatywa dla karty kredytowej. Arena.pl oferuje zakupy z odroczoną płatnością

1 rok temu Rafał Tomaszewski
Platforma zakupowa Arena.pl dołączyła do grona partnerów PayU oferujących zakupy z odroczoną płatnością. Wszyscy użytkownicy platformy Arena.pl mogą skorzystać z opcji [...]
#e-commerce

Polska firma regionalnym liderem e-fashion

1 rok temu Rafał Tomaszewski
W zeszłym roku Europejczycy wydali na ubrania ponad 400 miliardów dolarów, z czego ponad 110 miliardów w sklepach internetowych. W ten sposób e-fashion stał się tym [...]
#e-commerce

Warszawiacy kupią w Lidlu i Biedronce przez Internet

1 rok temu Rafał Tomaszewski
Wystarczy wybrać ulubiony przepis kulinarny, aby w ciągu godziny otrzymać wszystkie składniki z Lidla czy Biedronki pod wskazany adres. [...]
#e-commerce

Rozwój e-commerce w Polsce – co przyniesie 2018 rok?

1 rok temu Asia Stankiewicz
Rynek e-commerce to ciągły wyścig technologiczny. Rok 2017 był rokiem mobile – blisko połowa polskich użytkowników smartfonów robiła zakupy w tym kanale. W 2018 roku [...]
#e-commerce

Nowa usługa dla klientów w Polsce. Zalando wprowadza program partnerski

1 rok temu Rafał Tomaszewski
Polski rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie i staje się coraz bardziej atrakcyjny dla międzynarodowych marek modowych. Z tego powodu Zalando właśnie uruchomiło [...]
#e-commerce

Zakaz handlu w niedzielę napędza obrót sklepów internetowych

1 rok temu Rafał Tomaszewski
Obowiązujący od 1 marca 2018 roku zakaz handlu w wybrane niedziele zintensyfikował ruch i sprzedaż internetową w te dni. Według danych z raportu Traffic Trends, 62% [...]
#e-commerce

Co czwarty sprzedawca na eBay w Polsce handluje częściami samochodowymi

1 rok temu Asia Stankiewicz
Aż 24% profesjonalnych sprzedawców na eBay w Polsce decyduje się na handel online w branży motoryzacyjnej. Najwięcej z nich zlokalizowanych jest w Wielkopolsce, na Mazowszu i [...]
#e-commerce

Jak sklepy łączą sprzedaż stacjonarną i internetową?

1 rok temu Asia Stankiewicz
Konsumenci wielokanałowi, którzy robią zakupy zarówno w sklepach tradycyjnych jak i on-line, wydają ponad dwa razy więcej, niż ci, którzy preferują tylko sklepy [...]
#e-commerce

Optymistyczne prognozy dla branży e-sportu

1 rok temu Asia Stankiewicz
O ile zdążyliśmy przyzwyczaić się do rekordowych zarobków piłkarzy i już nas nie szokują, to statystyki branży e-sportu mogą wprawić wiele osób w zdumienie. Zapewne [...]
#e-commerce

Silny start Zalando w 2018 roku

1 rok temu Rafał Tomaszewski
W pierwszym kwartale 2018 roku Zalando kontynuowało zdobywanie udziałów w rynku, odnotowując znaczny wzrost przychodów o 22% do kwoty 1 196 mln euro. [...]
#e-commerce

Duży przyrost e-kupujących w wieku 65+

1 rok temu Rafał Tomaszewski
Platforma Shoper odnotowała 76 proc. wzrost obecnych w e-sklepach seniorów, co przełożyło się także na większa liczbę i wartość transakcji. Czy nadciąga właśnie [...]
#e-commerce

Jak Instagram i Snapchat wpływają na rynek e-commerce?

1 rok temu Asia Stankiewicz
Instagram i Snapchat testują strategie płatności, dzięki którym e-commerce będzie odseparowany od niezależnych stron internetowych i platform mediów społecznościowych. [...]
#e-commerce#Instagram

Z płatności ratalnych korzysta już 14% kupujących w Internecie

1 rok temu Asia Stankiewicz
Coraz więcej sklepów internetowych daje swoim klientom możliwość opłacenia zakupionych produktów w systemie ratalnym. Ofertę płatności ratalnych wprowadziła także [...]
#e-commerce

Odroczona płatność – zakupy online na zeszyt?

1 rok temu Łukasz Piechowiak
Blisko co dziesiąty Polak deklaruje, że kupuje online każdego dnia, a kolejne 14 proc. co naj-mniej raz w tygodniu. Dla 49 proc. e-klientów motywacją do zrobienia zakupów [...]
#e-commerce