e-commerce
W marcu 2022 roku, w porównaniu do roku 2019, liczba klientów w centrach handlowych spadła o 49%.
Nowa usługa jest już dostępna dla wszystkich sklepów Shoper. Sprzedawcy zyskali wbudowaną w panel sklepu bezpłatną integrację z firmami kurierskimi.
Ponadto, spółka musi poinformować konsumentów o wydanej decyzji i zakwestionowanych praktykach w serwisie Vinted.pl i na Facebooku.
Singapurski gigant Shopee wszedł na polski rynek jesienią ubiegłego roku. Współpraca ma ułatwić sprzedaż tysiącom e-sklepów.
Martes Sport, Black Red White i Media Expert to zwycięzcy czwartej edycji raportu Koszyk Roku - ogólnopolskiego badania branży e-commerce.
Platforma zakupowa Shopee zadebiutowała w Polsce we wrześniu ubiegłego roku i zaczyna coraz aktywniej działać na naszym rynku.
Współpraca z TikTokiem oferuje sklepom możliwość dotarcia do milionów nowych użytkowników.
Kupujący na Erli.pl mogą już skorzystać z usługi „PayU – Płacę później z PayPo”, która umożliwia odroczenie płatności za zakupy nawet o 30 dni.
Aplikacja Jush wchodzi do kolejnych miast. Dla nowych oraz stałych klientów przygotowana została promocja, dzięki której mogą zaoszczędzić nawet 200 zł.
Rozwój obejmie zwiekszenie liczby centrów danych Shopera do czterech, a także infrastrukturę chmury publicznej. Shoper i Atman przeznaczą na to łącznie 6 mln PLN.
Pieniądze mają zostać przeznaczone na zagraniczną ekspansję firmy. Everli współpracuje z takimi detalistami jak Lidl, Carrefour, czy Kaufland.
Na to i na pozostałe pytania odpowiedział Błażej Pawlar z Server SMS w 7 odcinku podcastu Tpay.
Spółka ogłosiła przy okazji zamknięcie rundy inwestycyjnej serii A. Fintech pozyskał kwotę 11 mln euro.
Paywerk to paneuropejska platforma, dzięki której sprzedawcy mogą oferować płatności odroczone klientom z różnych rynków.
PayTel wprowadził na rynek bramkę płatniczą przeznaczoną zarówno dla małych sklepów internetowych, jak i wielkich platform e-commerce.
DPDgroup poddała analizie wpływ pandemii na e-sklepy i e-konsumentów. Barometr wyodrębnił dwa nowe profile e-nabywcy, a także podkreślił rolę regularnych nabywców w sieci.
Szwedzki fintech przejął Stocard w lipcu 2021 roku. Następnym krokiem po zapewnieniu spójności wizerunków ma być oferta produktowa, która wykorzysta zasoby obu firm.
Grupa Allegro zapłaciła łącznie 881 mln euro za 100% udziałów w obu przedsiębiorstwach.
PriceRunner działał dotychczas w Szwecji, Danii, Norwegii i Wielkiej Brytanii, gdzie w ostatnim roku wygenerował przychody na poziomie ponad 47 mln EUR.
Jakie korzyści dla merchantów i kupujących niesie proces weryfikacji? Rozmowa z Maciejem Pawlakiem, Head of Risk and Security w Tpay.
Sukces aplikacji to w dużej mierze efekt udostępnienia rozwiązań technologicznych jak inteligentna wyszukiwarka trendów, visual search czy funkcja esize.me.
Co Fintek.pl oraz Miasto Łódź szykują dla branży fintech i e-commerce? Rozmowa z Adamem Brzostowskim, Dyrektorem Biura Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Międzynarodowej w UM Łodzi.
Ma ona umożliwić m.in. współtworzenie produktów typu private label, sprawdzanie dostępności towaru w sklepach oraz digitalizację kart lojalnościowych.
Usługa na nowych rynkach kierowana jest do podmiotów gospodarczych zarejestrowanych w Polsce.
Polska została jednym z pierwszych krajów na świecie, w których wystartował program Amazon Super. W jego ramach można otrzymać nawet 10% zniżki.
Lite e-Commerce, dostawca nowej usługi, udostępnił promocję na start. W jej ramach można zaoszczędzić nawet do 150 złotych.
Wydarzenie odbędzie się w dniach 12-13 maja 2022 roku w trzech kultowych miejscach – wizytówkach tzw. “nowej” Łodzi.
Integracja z amerykańskim fintechem ma pomóc klientom IdoSell w otwarciu się na światowy rynek.
Klienci kupujący w sklepach internetowych euro.com.pl oraz oleole.pl mogą odroczyć płatność do 30 dni lub skorzystać z rat.
Były prezes Polskich ePłatności zastąpi Pawła Fornalskiego, którzy przechodzi do rady nadzorczej w roli Executive Charimana.
W maju zeszłego roku australijski Zip ogłosił nabycie 100% udziałów w dobrze znanym na polskim rynku fintechu Twisto. Teraz Zip przejmuje amerykańskie Sezzle za ponad 350 mln USD.
Trendy w branży, nadchodzące regulacje prawne, wnioski z minionego roku. O tym wszystkim rozmawialiśmy w trakcie Gali Loan Magazine Awards 2022 z prezes Agnieszką Wachnicką.
Aplikacja InPost przekroczyła 9 mln użytkowników. Za jej pośrednictwem możemy nadawać i odbierać przesyłki w Paczkomatach, a także korzystać z wachlarza usług oferowanych przez polską firmę.
Francois Nuyts planuje odejść z Allegro przed końcem 2022. Rada dyrektorska szuka kandydatów na stanowisko CEO.
Współpraca GLS Poland i Morele rozpoczęła się już na początku grudnia ubiegłego roku, czyli w szczycie sezonu sprzedażowego.
Jeden z największych fintechów na świecie ma za sobą udany rok, co potwierdzają osiągnięte wyniki finansowe. Jakie będą jego kolejne kroki? Rozmowa z Ingo Uytdehaage, CFO Adyen.
Klienci Allegro będą mogli wyszukiwać i kupować towary w języku angielskim. Zostaną im udostępnione także płatności w euro.
Przez trzy i pół roku od startu tego rozwiązania Polacy zaoszczędzili prawie 4 mld zł na darmowych dostawach.
Za nowe rozwiązanie odpowiada startup Lite e-Commerce działający w ramach Grupy Żabka. Pilotaż Delio wystartuje w Warszawie na przełomie lutego i marca.
Usługa będzie świadczona pod marką InPost w Wielkiej Brytanii, Polsce i we Włoszech oraz Mondial Relay we Francji, Belgii, Holandii, Portugalii i Hiszpanii.
Spór na linii Amazon i Visa zaostrzył się w listopadzie zeszłego roku. Gigant e-commerce zagroził blokadą kredytówek Visa w Wielkiej Brytanii.
W wyniku połączenia tych spółek powstał największy na polskim rynku zespół ekspertów technologii Magento.
Serwis OLX poinformował o zmianach w regulaminie, w ramach których na platformie pojawi się nowy operator płatności. Nowy regulamin wejdzie w życie wraz z końcem lutego.
Nowymi inwestorami polskiej spółki zostały fundusze ffVC Poland i Street Smart Capital. Część kapitału wyłożyli również dotychczasowi inwestorzy.
Paczkomaty InPost typu InDoor zostały zamontowane w jednym z lokali w warszawskiej Galerii Renova.
Limit, jaki może otrzymać klient, wynosi do 5 tys. PLN. Otrzymuje on także dostęp do indywidualnego panelu, gdzie może na bieżąco śledzić i kontrolować swoje wydatki oraz spłaty.
Usługa ma za zadanie usprawnić proces obsługi klienta poprzez stworzenie infolinii, która nie wymaga wsparcia ze strony IT.
Alvise Favara (CCO) oraz David Roberts (CTPO), zostali powołani do zarządu spółki.
Sklep może liczyć na finansowanie w kwocie do 50 tys. PLN. Odbywa się ono w modelu revenue based financing.
Jej zainstalowanie i skonfigurowanie automatycznie stworzy chatbota połączonego ze stroną danego sklepu na Facebooku.

