e-commerce
Nowymi inwestorami polskiej spółki zostały fundusze ffVC Poland i Street Smart Capital. Część kapitału wyłożyli również dotychczasowi inwestorzy.
Paczkomaty InPost typu InDoor zostały zamontowane w jednym z lokali w warszawskiej Galerii Renova.
Limit, jaki może otrzymać klient, wynosi do 5 tys. PLN. Otrzymuje on także dostęp do indywidualnego panelu, gdzie może na bieżąco śledzić i kontrolować swoje wydatki oraz spłaty.
Usługa ma za zadanie usprawnić proces obsługi klienta poprzez stworzenie infolinii, która nie wymaga wsparcia ze strony IT.
Alvise Favara (CCO) oraz David Roberts (CTPO), zostali powołani do zarządu spółki.
Sklep może liczyć na finansowanie w kwocie do 50 tys. PLN. Odbywa się ono w modelu revenue based financing.
Jej zainstalowanie i skonfigurowanie automatycznie stworzy chatbota połączonego ze stroną danego sklepu na Facebooku.
Shoper Faktury i Magazyn, wcześniej znany jako Favato, w nowej odsłonie jest dostępny także dla firm, które nie korzystały dotąd z platformy Shoper.
Wraz ze wzrostem rynku zakupów online ewoluują również płatności elektroniczne, a wśród nich coraz bardziej popularne staje się dokonywanie płatności odroczonych.
ING Lease Now to nowa alternatywa w dokonywaniu płatności - wystarczy wziąć przedmiot zainteresowania w leasing.
Za jej pomocą można dokonać zwrotu przesyłki bez konieczności drukowania etykiety. Wystarczy zeskanować wygenerowany w aplikacji kod.
W ciągu ubiegłego roku platformę Automarket odwiedziło blisko 3,5 mln użytkowników.
Żaneta Sharma została nową dyrektorką marketingu w Mokka na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Po udanym programie pilotażowym Allegro rozpoczęło komercyjny etap rozwoju swojej usługi logistycznej.
Sprzedawcy mogą otrzymać specjalne rabaty za realizację wysyłki tego samego dnia, w którym wpłynęło zamówienie.
To usługa logistyczna dla branży e-commerce. Ma ona docelowo zwiększyć oraz usprawnić sprzedaż w 6,5 tys. sklepów internetowych.
Fintech pobił swój rekord obrotów jak i znacząco zyskał unikalnych klientów. Był to także czas wielu zmian wewnątrz tej spółki.
Chiński gigant postawi w Polsce kolejne własne urządzenia do odbioru paczek. Aliexpress współpracuje w tym zakresie ze Światem Przesyłek.
Dodatkowe środki na towar, marketing lub inne zakupy firmowe – Shoper udostępnił właścicielom sklepów pracujących na jej platformie usługę finansowania Brutto.
Moduł można zintegrować z każdym sklepem internetowym. Umożliwia on sprzedawcom zarządzanie wszystkimi zwrotami zakupów w jednym miejscu.
InPost rozpoczął pilotaż paczkomatów typu InDoor w sklepach sieci Żabka. Urządzenia zostaną zamontowane w wybranych placówkach.
Decyzja o udzieleniu finansowania podejmowana jest w większości przypadków w ciągu 24 godzin.
Za to największą wadą e-zakupów według konsumentów jest brak możliwości obejrzenia produktu na żywo – wynika z badania Santander Consumer Bank.
Eksperci Adyen doradzają, co przedsiębiorcy powinni zaoferować w nadchodzącym roku by wyróżnić się pośród konkurencji.
InPost i OLX nawiązały strategiczne partnerstwo, które dotyczy usługi "Przesyłka OLX". Umowa została zawarta na 5 lat.
Nowe rozwiązanie jest wykorzystywane do rejestracji sprzedaży i wystawiania paragonów, a także do kontroli zasobów w lokalizacjach Bolt Market w Polsce.
Delivery Hero zostanie większościowym udziałowcem Glovo. Po akwizycji platforma ma nadal funkcjonować pod obecnym szyldem i kierownictwem.
Omnikanałowość, q-commerce, eko e-commerce oraz re-commerce to główne trendy e-handlu na 2022 rok według Marka Biernackiego, szefa fintechu Mokka.
Wiodącym rynkiem e-handlu jest rynek chiński, który stanowi już około 44% światowego e-commerce. Zdaniem ekspertów jesteśmy świadkami najlepszego czasu dla sektora zakupów online w historii.
Warto podążać za trendami konsumenckimi w obszarze cyfrowych technologii płatniczych, ponieważ przekłada się to na większy obrót.
W 2021 r. polska sieć paczkomatów urosła o ponad 50%. InPost uruchomił także paczkomat nr 3 000 w Wielkiej Brytanii, a we Francji stanęło pierwsze 300 urządzeń.
Marcin Grzymkowski objął ponad 30% udziałów w Ergonode. Firma rozwija oprogramowanie typu PIM (product information management).
Krystian Drzewicki z firmy Tpay opowiedział nam m.in. o trendach w 2021 roku oraz o oczekiwaniach na rok 2022.
Wyszukiwarka wizualna rozpoznaje zdjęcia przedmiotów także w czasopismach czy na zrzutach ekranu na telefonie. Obecnie obsługuje ponad 100 mln ofert.
Gwarancja dostawy przed Bożym Narodzeniem obejmuje wszystkie przesyłki nadane do 22 grudnia włącznie.
Furgonetka podpisała już umowy z 8 firmami produkującymi maszyny i prowadzi rozmowy na temat współpracy z operatorami kurierskimi.
W trakcie Black Friday 2021 wiele działo się w e-commerce, gdzie BLIK ponownie został najczęściej wybieraną metodą płatności.
Klienci Leroy Merlin mogą sfinansować zakupy o wartości do 30 tys. złotych w sklepie internetowym leroymerlin.pl.
Mieszkańcy stolicy w aplikacji Bolt Food mogą już zamawiać zakupy spożywcze z ekspresową dostawą.
Paczki ze skrytek Allegro mogą odbierać już mieszkańcy Poznania, Wrocławia, Gdańska, Gdyni, Łodzi, a także Bydgoszczy, Krakowa, Katowic i Warszawy.
Za jej pomocą można m.in. dokonywać zakupów online z wykorzystaniem kodów QR i wykonywać szybkie przelewy do innych użytkowników aplikacji.
Sieć sprzedaży HalfPrice, należąca do Grupy CCC, jest już dostępna online. Podobnie jak TK Maxx oferuje produkty znanych marek w atrakcyjnych cenach.
Tak wynika z danych Komisji Europejskiej za 2021 r. Co powinny uwzględnić w swojej strategii firmy, które planują wejść na rynek e-commerce?
Blisko co trzeci Polak identyfikuje się jako osoba, która stawia dobro planety na pierwszym miejscu. To o 12% więcej niż średnia światowa.
To kolejne duże partnerstwo PayU na rynku BNPL - wcześniej wdrożono rozwiązania od Twisto.
Tak wynika z badania Santander Consumer Bank „Polacy na e-zakupach 2021”. Dzięki rewolucji cyfrowej smartfony stały się już integralną częścią e-commerce.
Do tej pory z takiego rozwiązania korzystali mieszkańcy Warszawy i Łodzi, gdzie nawet 3/4 paczek ma trafiać do paczkomatów tego samego dnia.
W okresie pandemii do Pyszne.pl dołączyło o 44% więcej nowych restauracji. 60% zamówień składanych jest przez aplikację, a najchętniej zamawianym daniem w Polsce pozostaje pizza.
Oferta darmowej dostawy od 1 PLN jest dostępna od 30 listopada do 31 stycznia 2022 r. Mogą z niej skorzystać w ramach pilotażu wybrani posiadacze abonamentu Allegro Smart.
Startuje program pilotażowy, w ramach którego z usług sprzedawców Allegro Biznes będzie można skorzystać na platformie Marketplanet.