e-commerce
Do tej pory darmowa dostawa obowiązywała przy zamówieniach powyżej 100 PLN.
Polska platforma sklepowa IdoSell (IAI) rozpoczyna współpracę z jednym z największych na świecie mobilnym marketplace - Wish.
InPost uruchomił paczkomat nr 14.000 w liczących ponad 5 tysięcy mieszkańców Sejnach, w województwie podlaskim.
Wcześniej przez około 4 lata pełnił funkcję CCO i członka zarządu Allegro.
Amazon podjął współpracę z Affirm, żeby zaoferować swoim klientom z USA opcję płatności odroczonej (BNPL).
Trendy na rynku płatniczym są dobre i pokazują, że znacznie wzrosło zaufanie do nowoczesnych narzędzi paytech. Fintech w Polsce stał się ważnym sektorem gospodarki. Ale co dalej?
Do końca 2022 roku sieć ma liczyć prawie 2 tys. urządzeń. Klienci będą mogli też korzystać z aplikacji mobilnej, która m.in. pozwoli bezdotykowo odebrać przesyłkę z automatu.
Spółki rozpoczęły współpracę 9 miesięcy temu wprowadzając usługę CCC Express, która spotkała się z zainteresowaniem konsumentów.
Będą z niej mogli korzystać mieszkańcy m.in. Białegostoku, Gdańska, Gdyni, Lublina, Łodzi, Krakowa, Poznania, Warszawy czy Wrocławia.
W czasie pandemii wartość e-commerce B2B w Polsce wzrosła o 30%, a szacowania na 2021 rok wskazują na wzrost nawet o 40%.
Więcej wydajemy w księgarniach. Wydatki w sklepach stacjonarnych i online z roku na rok wzrastają – na przełomie lipca i sierpnia 2021 roku Polacy wykonali w nich ponad 30% więcej transakcji kartami niż przed rokiem.
Shoper, właściciel najpopularniejszej w Polsce platformy e-commerce do prowadzenia sklepu internetowego w modelu Software as a Service (SaaS), przejął Shoplo, trzecią najbardziej popularną tego typu platformę w kraju.
Komisja Europejska pracuje nad pomysłem stworzenia portfela uniwersalnej cyfrowej tożsamości, który umożliwi przechowywanie e-dowodu, prawa jazdy, kart płatniczych i innych dokumentów w ramach aplikacji.
O sukcesie e-commerce w dużej mierze decyduje logistyka – w ocenie około połowy ankietowanych sprzedawców B2B najważniejsze dla ich klientów są szybkość dostaw (54%) oraz ich terminowość (50%).
Polscy klienci, kupując produkty z Zalando, mogą skorzystać z nowej opcji płatności – Zamów teraz, zapłać później. Zalando oferuje odroczenie płatności do 30 dni, kupujący płacą tylko za produkty, które zdecydują się zatrzymać.
W niektórych rejonach klienci muszą przejechać aż 27 km do najbliższego paczkomatu - wynika z raportu Automaty paczkowe i punkty odbioru w Polsce - nowa rzeczywistość świata dostaw opracowanego przez firmę dataplace.ai
GoOrder umożliwia ekspresowe tworzenie e-sklepów dla restauracji i eliminuje wysokie prowizje za każde zamówienie. Z rozwiązania, wspieranego na poziomie płatności przez Blue Media, korzysta już 200 lokali w Polsce.
Kolejne polskie miasta dzięki współpracy z InPostem zyskają rozwiązania wpływające pozytywnie na stan środowiska. Program „Green City” przyczynia się do budowania „smart city".
Według statystyk zaprezentowanych przez Baymard Institute, średnio 7 na 10 klientów przeglądających oferty online dodaje produkty do koszyka, jednak nie składa zamówienia.
E-commerce to jeden z najgorętszych tematów, który urósł na kolejnych falach pandemii. Dzięki rozwojowi sprzedaży online, w blasku fleszy znalazły się także fintechy.
Aplikacja nauczy nas jak oszczędzać i pokaże gdzie „uciekają” nasze pieniądze. Startup inout.money group został wsparty przez Polską Fundację Przedsiębiorczości.
Allegro Family pozwala rodzinie dzielić się wszystkimi korzyściami w ramach Allegro i pomagać sobie w zakupach, jednocześnie zapewniając prywatność poszczególnym członkom grupy.
W trakcie Fintech Brunch #5 odbył się firechat Jakuba Czerwińskiego, VP CEE Adyen. Rozmowa poświęcona była zmianom, jakie powinno się w wprowadzić w e-commerce po pandemii. Po zakończeniu firechatu mieliśmy okazję przeprowadzić krótki wywiad z naszym gościem.
Zakup używanego auta ma być prawie tak bezpieczny jak nowego. Nie trzeba będzie „prosić szwagra” o pomoc w sprawdzeniu pojazdu.
Bolt rozpoczął rekrutację do zespołu Bolt Market w Polsce - nowa usługa w portfolio platformy zostanie uruchomiona w ciągu kilku miesięcy. Do operacji dark stores poszukiwanych jest chwilowo 5 osób.
W trakcie Fintech Brunch #5 odbyła się prelekcja Radosława Łacha, Sales Directora Przelewy24. Po zakończeniu firechatu mieliśmy okazję przeprowadzić krótki wywiad z naszym gościem.
Dzisiaj na rynku głównym GPW zadebiutował Shoper - najpopularniejsza platforma e-commerce do prowadzenia sklepu internetowego w modelu SaaS.
Z badania firmy płatniczej Boku wynika, że liczba korzystających z mobilnych portfeli do 2025 roku może wynieść nawet 4,8 mld ludzi.
Fintechowa spółka PragmaGO SA poinformowała, że rozszerzyła współpracę partnerską z Allegro.pl i uruchomiła kolejny wspólny projekt kredytowania dla Sprzedających na Allegro.
Nietrudno zauważyć, że większość naszego społeczeństwa leasing kojarzy z samochodami. Jednak przedmiotów, które można wyleasingować, jest dużo więcej.
Za stery giganta handlu, logistyki czy rozwiązań chmurowy siada Andy Jassy - “cień Bezosa”.
InPost oraz MAKRO Polska rozpoczęły testy dostaw produktów spożywczych oraz przemysłowych w oparciu o nową aplikację InPost Fresh.
Jak spopularyzować programy lojalnościowe w Polsce? Co należy w nich ulepszyć? Jak do programów i aplikacji lojalnościowych podchodzą Polacy? Rozmowa z Jakubem Czerwińskim, wiceprezesem Adyen.
Grupa CCC popisała umowę z SoftBank Vision Fund 2 w ramach której zainwestuje on kwotę 500 mln PLN w eobuwie.pl S.A.
Nowy projekt dyrektywy zakłada m.in., że informacje dotyczące kredytów mają być przedstawiane w sposób jasny i dostosowany do urządzeń cyfrowych.
Do maksymalnie 2,5 tys. zł (z 1,5 tys. zł) wzrósł limit zakupowy dla klientów PayPo płacących odroczonymi płatnościami za zakupy online.
W czasie pandemii COVID-19 osoby powyżej 60 roku życia chętniej dokonywały zakupów online. Decydują się na zakupy internetowe bardziej z konieczności niż z chęci.
Media społecznościowe stają się czymś więcej dla e-commerce, niż tylko miejscem do emitowania reklam.
Ponad 5 milionów osób pobrało aplikację mobilną CCC. Chcąc uczcić tę wyjątkową liczbę pobrań, CCC wystartował z kampanią promocyjną.
Worldline, dostawca usług płatniczych i transakcyjnych, ogłosił współpracę z firmą Cendyn, dostawcą rozwiązań w obszarach CRM, sprzedaży i strategii przychodów w branży hotelarskiej.
Z najnowszego odczytu GUS wynika, że w maju br. odnotowano spadek wartości sprzedaży detalicznej przez Internet. Udział tej sprzedaży zmniejszył się z 10,8% w kwietniu br. do 9,1% w maju br.
Prawie połowa Polaków przyznaje, że nie wyobraża sobie oglądania meczu bez jedzenia, a ponad 80% sportowymi emocjami zamierza dzielić się z bliskimi.
Jak wynika z badania Experience 2030 jedynie co dziesiąty konsument z Polski uważa, że dystrybucja szczepionki wpłynie na zwiększenie jego wydatków.
„Bolączki Polaków podczas zakupów online” przeprowadzone na zlecenie PayPal wykazało, że 57% respondentów preferuje zakupy online.
Nieustannie rozwijający się rynek płatności internetowych wymaga od operatorów nowych metod weryfikacji i zapewnienia bezpieczeństwa transakcji.
Najnowsze zmiany na Instagramie pozwolą na wdrożenie chatbotów w komunikacji marek z użytkownikami serwisu przy użyciu Direct Messages.
Fundacja Kobiety e-biznesu przygotowała pierwsze w Polsce opracowanie rozwijającego się trendu w zakupach online, czyli social i live commerce.
Booste.com, platforma oferująca kapitał na rozwój i skalowanie biznesów e-commerce w modelu revenue-based financing pozyskała właśnie 54 mln zł finansowania.
Modivo, sklep internetowy należący do eobuwie.pl, udostępnił swoim klientom opcję odraczania płatności. Dostawcą rozwiązania jest PayPo.
Niezarejestrowani w portalu Cinkciarz.pl mogą już dokonywać zakupów w marketplace. Nowości w eStore to karty podarunkowe Nike i Twitch oraz pakiety Player.pl.





