Partner serwisu Visa dla biznesu

e-commerce

E-commerce to sektor gospodarki skupiony wokół handlu internetowego. Wartość rynku w Polsce wyceniana jest na 50 mld zł. Sektor e-commerce w Polsce to przede wszystkim sklepy internetowe oraz możliwość dokonywania płatności online. Jednym z kluczowych elementów rynku e-commerce jest infrastuktura logistyczna i kurierska, którą tworzą takie firmy jak Poczta Polska, UPS, DHL czy InPost. Ponadto e-commerce to także narzędzia marketingowe dostarczane m.in. przez Google.

Jesteś na 7 stronie wpisów. Przejdź do najnowszych artykułów >>

Lodówkomaty InPostu już niedługo w całej Polsce

10 miesięcy temu Fintek
Odbiór zakupów spożywczych w Lodówkomatach InPost to zdecydowanie kolejny krok naszego rozwoju - mówi prezes InPostu, Rafał Brzoska.
#e-commerce

Za zakupy internetowe coraz rzadziej płacimy gotówką

11 miesięcy temu Fintek
Za zakupy w sieci coraz rzadziej płacimy gotówką, a 63% ankietowanych wykorzystuje różne formy płatności elektronicznych.
#e-commerce#Płatności

Izba Gospodarki Elektronicznej apeluje do premiera. Zmiany w e-commerce są niespójne systemowo

11 miesięcy temu Fintek
Sklep internetowy będzie musiał weryfikować konsumentów-przedsiębiorców w bazie PKD. Zdaniem e-Izby ustawa przyniesie skutki odwrotne do zamierzonych.
#e-commerce

Ekspresowa dostawa na Allegro. Zamówione produkty otrzymasz tego samego dnia

11 miesięcy temu Rafał Tomaszewski
Na początek z ekspresowej dostawy skorzystają mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Łodzi, Wrocławia, Katowic i Poznania.
#Allegro#e-commerce

Branża e-commerce ma ponad 157 mln zł zaległości

11 miesięcy temu Fintek
Zaległości branży e-commerce w drugim półroczu 2018 roku wzrosły prawie o jedną czwartą do 157 mln zł. Czy to dużo? Na razie nie.
#e-commerce#Fintech

Skontaktuj się z Allegro w mniej niż 10 sekund

11 miesięcy temu Fintek
Allegro uruchomiło nową formę kontaktu, która pozwoli klientom i sprzedającym zamówić rozmowę telefoniczną z doradcą Allegro.
#Allegro#e-commerce

Leasing wchodzi na nowy poziom. Dynamiczne oferty cen bez udziału człowieka

11 miesięcy temu Fintek
Wprowadzenie dynamicznych cen jest kluczowym narzędziem do zwiększania konwersji sprzedaży dla klientów firmowych naszych Partnerów w e-commerce.
#e-commerce#Fintech

Zalando, Carrefour, Lidl i Frisco chcą być eko. Będą walczyć z plastikiem

12 miesięcy temu Rafał Tomaszewski
E-sprzedawcy chcą walczyć z nadmiernym użyciem plastiku. Pierwsze kroki w tym kierunku podjęły już Zalando, Carrefour, Lidl, Frisco, Mohito, czy Reserved.
#e-commerce

Allegro wprowadza nowe narzędzie analityczne dla sprzedawców

12 miesięcy temu Rafał Tomaszewski
Allegro wprowadza nowe, bezpłatne narzędzie dla sprzedawców, czyli panel „Jakość mojej sprzedaży”.
#Allegro#e-commerce#m-commerce

Pyszne.pl zachęca do zamawiania jedzenia w plenerze. Nowe trendy na rynku

12 miesięcy temu Rafał Tomaszewski
Pyszne.pl opublikowało Raport Food-Trendów i zaprezentowało nową przestrzeń na Bulwarach Wiślanych w Warszawie. Jedzenie można zamawiać także w plenerze.
#e-commerce#m-commerce#Pyszne.pl

InPost wprowadza BankoPaczkomaty

1 rok temu Rafał Tomaszewski
BankoPaczkomaty InPost są już dostępne dla pierwszych użytkowników. Na razie na ulicach znalazło się 30 maszyn.
#e-commerce#Technologie

Polacy nie czytają książek, ale kupują je na potęgę. O co chodzi?

1 rok temu Łukasz Piechowiak
Z najnowszych danych Allegro wynika, że w 2018 roku użytkownicy kupili prawie 7,7 mln książek, to o 800 tysięcy więcej niż w 2017 roku.
#Allegro#e-commerce

PayPo wydłuża terminy na spłatę odroczonych płatności

1 rok temu Rafał Tomaszewski
Od dzisiaj wszyscy klienci sklepów internetowych korzystający z PayPo mają 30 dni na zapłatę za swoje zakupy. Wcześniejszy termin spłaty wynosił 21 dni.
#e-commerce

Twisto dostępne już w 150 sklepach

1 rok temu Rafał Tomaszewski
W ciągu 11 miesięcy działalności w Polsce firma zawarła umowy z ponad 400 sklepami internetowymi.
#e-commerce

Fintech Twisto pozyskał 60 mln złotych

1 rok temu Rafał Tomaszewski
W ciągu 5 lat fintech chce pozyskać w Polsce 500 tys. użytkowników oraz zdobyć pozycję wiodącej aplikacji do codziennych płatności w naszej części Europy.
#e-commerce#Fintech

E-commerce to intratny biznes. Pokaźne zyski Przelewy24

1 rok temu Rafał Tomaszewski
W 2017 PayPro odnotowało przychód netto w wysokości 64 mln złotych, natomiast na czysto firma zarobiła ponad 23 mln PLN. To dużo czy mało?
#e-commerce#LendTech