e-commerce
InPost podpisał pięcioletnią umowę z Amazonem. O sprawie poinformował Rafał Brzoska, prezes InPost, w rozmowie z Bloombergiem.
80% sklepów internetowych nie dostosowało się do zmian w prawie, które weszły od nowego roku. Inflacja prawa sprawia, że prowadzenie sklepu internetowego wymaga coraz bardziej fachowej wiedzy.
Amazon zapowiedział uruchomienie swojej polskiej wersji. Informacja ta wywołała poruszenie w świecie polskiego e-commerce. Co na ten temat sądzą eksperci?
Klienci kupujący w sklepach internetowych korzystających z systemu PayU zyskają możliwość darmowego przesunięcia płatności nawet do 45 dni.
Z najnowszych danych GUS wynika, że w grudniu dynamika sprzedaży detalicznej była niższa przed rokiem o 0,8%. Nieco zmalał też udział w e-handlu, który spadł poniżej 10%.
Bricomarché oferuje specjalne boksy, w których można odebrać zamówione wcześniej produkty. Kolejne urządzenia zostały uruchomione w 14 nowych lokalizacjach.
Polski fintech PayPo wchodzi we współpracę z IdoSell, platformą, która od 20 lat dostarcza rozwiązania dla e-commerce.
Platforma e-commerce Shoper udostępniła płatności odroczone od PayPo. Dostęp do BNPL zyskało 15 tys. sklepów, które wykorzystuje oprogramowanie Shopera.
Chiński ByteDane uruchomi własne usługi płatnicze w oparciu o firmę Douyin – chińską wersję TikToka. Użytkownicy będą mogli wybrać opcję płatności Douyin Pay do dokonania zakupów produktów, które reklamują lub polecają „Tiktokterzy”.
W ubiegłym roku SwipBox odnotował gwałtowny wzrost liczby paczek dostarczanych do swoich automatów na całym świecie. Pandemia sprawiła, że branża KEP oraz wzorce zakupowe użytkowników końcowych uległy diametralnej zmianie.
Firma zamieściła ogłoszenie na Linkedinie, w którym poszukuje doświadczonego menadżera do zarządzania siecią automatów w Warszawie.
Fundacja Kobiety e-biznesu prowadzi nabór do ogólnopolskiego programu edukacyjno-rozwojowego dla kobiet „TOP Women w e-biznesie”.
Serwis połączy funkcje znane z platformy konsumenckiej z rozwiązaniami usprawniającymi zakupy firmowe.
To już chyba wie każdy – 2020 rok przyspieszył rozwój e-handlu prawdopodobnie o całe lata. Już 80 proc. Polaków z dostępem do Internetu robi zakupy online, z czego 11 proc. to osoby, które robią to niecały rok.
Z usługi Everli może już korzystać co czwarty mieszkaniec w Polsce. Od początku 2021 roku zakupy spożywcze online mogą zrobić mieszkańcy Białegostoku, Bielsko-Białej, Gliwic, Rudy Śląskiej, Zabrza i Częstochowy.
Eksperci Adyen prognozują, które trendy związane z rynkiem e-commerce i cyfrowych płatności zyskają na znaczeniu i zdominują 2021 rok.
W ramach akcji “Sprzedaj nietrafiony prezent” sprzedający będą mogli m.in. skorzystać z opcji wyróżnienia swoich ofert w cenie 1 zł.
Do tej pory e-commerce rozwijał się w tempie niemal 20% rocznie, ale analizując obecne trendy, możemy być pewni, że wynik za 2020 rok będzie co najmniej dwukrotnie wyższy.
Dzięki partnerstwu Tpay z Pekao, przedsiębiorcy otrzymają dostęp do bramki płatniczej online, a także panel analityczny wbudowany w serwisie Pekao24.
Allegro rozpoczęło rozmowy na temat dostarczenia firmie 3 tys. automatów paczkowych - podaje Reuters. Wśród potencjalnych partnerów wymienia się InPost i DHL.
Redefinicja pojęcia konsumpcjonizmu - zakupy online mają też wymiar... terapeutyczny. Ponad 60% Polaków kupuje przez Internet, bo chce poprawić sobie humor.
Jeżeli do końca roku przedsiębiorcy nie zadbają o to, by system płatności w ich e-sklepach był dostosowany do SCA, to klienci mogą mieć problemy z dokonywaniem zakupów.
Rozwiązanie będzie dostępne dla kupujących online oraz w sklepach stacjonarnych. Aby podzielić płatność na 3 raty za 0 zł wystarczy posiadać aplikację Twisto.
Revo Technologies - dostawca cyfrowych form finansowania zakupów planuje podbój polskiego rynku w kanale online i tradycyjnym.
Najnowsze badanie Elavon pokazuje, że polscy konsumenci planują świąteczne zakupy zrealizować w sklepach stacjonarnych, m.in. ze względu na chęć wspierania lokalnej gospodarki.
Dzięki współpracy Smartney i Blue Media klienci będą mogli zapłacić za zakupiony towar później lub w ratach.
To właśnie bardzo prężnie rozwijające się w ostatnich miesiącach środowisko eCommerce zdominowało trzecią już edycję bezpłatnej konferencji online, GMC Live!
Jak można wykorzystać Wideget One Click od Tpay? Kto już korzysta z takiego rozwiązania? I czy baner reklamowy faktycznie może stać się narzędziem płatniczym?
Polacy pokochali zakupy na chińskich platformach e-commersowych tj. AliExpress, GearBest czy Banggood. Za wszystko trzeba jednak w jakiś sposób zapłacić. Za „chińską cenę” również.
Pomimo tak szybkiego rozwoju sieci paczkomatów, w niektórych lokalizacjach w okresie świątecznym wciąż może brakować miejsca.
Zamówienie można złożyć przez aplikację mobilną żappka i odebrać produkty już po 15 minutach - zapewnia sieć.
Gigant w branży e-commerce ma już milion pracowników – tak wynika z doniesień Washington Post. W 2020 roku firma zwiększyła zatrudnienie o 400 tys. osób.
Od 23 do 30 listopada klienci każdego dnia kupowali na Allegro prawie 3,5 miliona produktów.
To kolejny duży gracz rynku e-commerce, po między innymi Allegro i CCC, który udostępnił to rozwiązanie na swojej platformie.
Nowy produkt − Podziel na 3 − jest dostępny dla obecnych i nowych klientów. Rozwiązanie działa m.in. na takich platformach jak Allegro, czy AliExpress.
Podczas 4 dni obejmujących dwa marketingowe wydarzenia – Black Friday i Cyber Monday użytkownicy wykonali BLIKIEM ponad 7,3 miliona transakcji o łącznej wartości blisko 2,2 mld zł.
Użytkownicy Kafeterii benefitów pracowniczych MyBenefit za zakupy w sklepach Żabka mogą zapłacić kodem kreskowym, wyświetlanym na ekranie smartfona.
Jak obsługiwać w tej przestrzeni klientów, by budować najlepsze doświadczenia? Jak sprawić, by obsługa klienta w social media nie była zmorą?
Promocja dostępna jest zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. Specjalna oferta obowiązuje do 24 grudnia.
Na razie za paczkę można zapłacić tylko kodem BLIK, ale na początku przyszłego roku w aplikacji mają pojawić się kolejne metody płatności.
W 2019 w ramach rynku e-commerce dokonano transakcji wartych 3,5 biliona dolarów. Przewidywany wolumen obrotu w 2021 roku wynosi 4,9 biliona USD.
Z okazji Black Friday i Cyber Monday, eService przygotował dwie propozycje dla przedsiębiorców poszukujących ofert na terminale płatnicze.
Choć wciąż królują zakupy w internecie, to wyraźnie rośnie popularność przelewów na numer telefonu BLIK.
Black Week na Allegro - 8-dniowy festiwal zakupowy - rozpocznie się w poniedziałek 23 listopada, a skończy w Cyber Monday (30 listopada).
Jak firma ocenia pół roku działalności w tak ciężkich warunkach? Kto pracuje obecnie w warszawskim biurze? Jakie są dalsze plany spółki co do jej rozwoju?
Mobilne biblioteki SDK przeznaczone są dla właścicieli sklepów online chcących zapewnić swoim klientom maksymalnie uproszczony i ustandaryzowany proces płatności.
Usługa dostępna jest obecnie w 3 miastach – na terenie Poznania, Rzeszowa i Warszawy.
Na ten temat porozmawialiśmy z Juliuszem Stawińskim, new business development director w firmie Tpay.
Zakupy ze sklepów IKEA można już zamawiać do paczkomatów. Koszt dostawy wynosi 12 zł, a czas realizacji takiego zamówienia to 1-2 dni robocze.
Amazon nawiązał współpracę z InPostem, dzięki czemu produkty zamawiane za pomocą platformy będzie można odbierać w paczkomatach - podaje nieoficjalnie Puls Biznesu.





