e-commerce
Grupa Eurocash oraz EBOiR zawarły umowę kredytu w kwocie stanowiącej w złotych ekwiwalent 50 mln euro. Środki zostaną wykorzystane na sfinansowanie przejęcia Frisco S.A.
BLIK będzie dostępny na platformie jako kolejna metoda płatności – nowa funkcjonalność pojawi się w okresie letniej wyprzedaży na AliExpress.
Fintech PayPo rozpoczął współpracę z Marketing Investment Group, zarządzającą sprzedażą detaliczną takich marek jak Sizeer, Timberland, 50Style i Symbiosis.
Zapraszamy na kolejny podcast z cyklu #GoDigital, realizowany wspólnie z BNP Paribas. Porozmawialiśmy o współpracy banku z platformą OLX, dzięki której przedsiębiorcy mogą przenieść swój biznes do e-commerce.
Zawarta umowa obejmuje limit leasingowy na kwotę niemal 50 mln zł.
Pandemia odzwyczaja Polaków od płatności gotówkowych. Potwierdzają to dane firm zajmujących się realizacją przelewów internetowych, czy obsługujących dostawy jedzenia online.
Facebook coraz aktywniej wchodzi na rynek e-commerce. Teraz uruchamia usługę Shops, dzięki której małe firmy będą mogły sprzedawać swoje produkty z poziomu Facebooka i Instagrama.
QuadPay pozwala dokonywać płatności odroczonych wszędzie tam, gdzie akceptowane są karty Visa - zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych.
Żeby skorzystać z oferty wystarczy mieć konto firmowe. Rozwiązanie jest dostępne do końca lipca 2020 roku.
Od kwietnia MyBenefit udostępnił swoim klientom nową formę świadczeń pozapłacowych w postaci kuponów do Allegro.
ING Bank Śląski wprowadza ofertę promocyjną, w której pomaga szybko uruchomić sklep internetowy i prowadzić go bez opłat przez 3 miesiące.
W 2020 roku polski fintech chce obsłużyć odroczone płatności o wartości przekraczającej 500 mln złotych.
Katalog nagród został poszerzony m.in. o pamiątki sportowe z autografami piłkarzy, catering z dostawą, audiobooki czy dostęp do platform VOD.
Użytkownicy Allegro będą mogli anulować zakupy w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia. Usługa nie będzie jednak dostępna we wszystkich kategoriach.
Fintech PayPo oferujący odroczone płatności w e-commerce podał, że w marcu pozyskał 30 tys. nowych klientów. W sumie firma ma już ich ponad 200 tys.
InPost podpisał umowę z siecią sklepów Auchan na dostawy do Lodówkomatów oraz usługę dostaw door-to-door.
Sprzedaż będzie bezpłatna w nowej kategorii o nazwie „Lokalny ryneczek”, w której umieszczane będą wyłącznie oferty dotyczące niezbędnych produktów.
Spółka, która prowadzi biznes związany z handlem oraz posiada konto i kartę Visa w Nest Banku, może teraz w prosty sposób założyć stronę internetową i sprzedawać online.
Wśród branż, w których trend ten jest najbardziej widoczny, są między innymi elektronika, dobra luksusowe i e-usługi - wynika z danych PayU.
W związku z pandemią koronawirusa mBank zrezygnował z pobierania prowizji za korzystanie z bramki płatniczej Paynow. Dotyczy to zarówno obecnych jak i nowych klientów.
InPost walczy z przepełnionymi Paczkomatami. Jeśli klient odbierze przesyłkę w ciągu dwóch godzin, otrzyma darmowy dostęp do serwisu Audioteka na 30 dni.
Sieć sklepów Tesco nawiązała współpracę z korporacją taxi Free Now i wypożyczalnią samochodów 99Rent. Kierowcy pomogą w dostarczaniu zakupów.
Na początek usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy, a minimalna wartość zamówienia to 50 złotych.
Sieć sklepów Biedronka nawiązała współpracę z Glovo. Dzięki temu zakupy można zamawiać z bezpośrednią dostawą do domu w 10 polskich miastach.
Sieć sklepów Żabka poinformowała o rozpoczęciu pilotażu dwóch nowych usług - Zamów i Odbierz oraz Dostawa do Domu.
Z BLIKA korzysta ponad 9 mln osób, którzy co miesiąc wykonują ok. 20 mln transakcji. To wystarczająca próba do oceny wpływu epidemii na zachowania w e-commerce.
Fintech aktualnie pracuje nad dostosowaniem konta do najnowszych zmian w prawie, które obejmują obniżenie pozaodsetkowych kosztów kredytu.
Z uwagi na znaczny wzrost liczby klientów Szopi.pl zwiększyło liczbę szoperów realizujących zamówienia. W akcję darmowych dostaw włącza się również Carrefour.
Glovo to hiszpańska spółka, która w zeszłym roku przejęła platformę PizzaPortal za 35 mln euro.
Fintechy oferujące odroczone płatności zdobywają serca klientów i sprzedawców. Co nowego w branży i jakie ma plany na przyszłość?
InPost z uwagi na rosnące zapotrzebowanie na usługi paczkomatowe w związku pandemią przyspiesza start nowej usługi „Paczka w Weekend”.
Zwiększa się udział Polski w rankingu najbardziej dynamicznych firm brytyjskiego dziennika Financial Times.
Najbliższa przyszłość to przede wszystkim udostępnienie płatności zbliżeniowych w Polsce i na świecie oraz międzynarodowa ekspansja w e-commerce.
W czerwcu 2019 roku InPost wygrał przetarg na dostawę maszyn dla miasta i zawarł umowę z Salzburg AG.
PayPo w 2020 r. planuje obsłużyć zakupy internetowe o wartości przekraczającej 0,5 mld zł. Firma obecnie ma 150 tys. klientów transakcyjnych.
mBank poinformował o wdrożeniu bramki płatniczej Paynow. Jej głównymi zaletami mają być niska cena i szybkość działania.
Fundusze MCI sprzedadzą na rzecz Eurocash blisko 56% akcji spółki Frisco. Kwota transakcji ma opiewać na niespełna 130 mln złotych.
W okresie 12 miesięcy z usługi odroczonej płatności PayPo konsumenci skorzystali w ponad 1 tys. sklepów internetowych.
Produkty z Carrefoura będzie można kupować na Allegro już od 8 grudnia. Zakupy odbierzemy bez dodatkowych opłat, także w ramach Allegro Smart.
To największa sieć sklepów spożywczych w Polsce, która liczy około 8,6 tys. placówek. Działają one głównie w mniejszych miejscowościach.
Przełom listopada i grudnia to czas, w którym odnotowuje się aż o 18% więcej prób oszustw niż w innych okresach roku.
Taka opcja dostawy jest dostępna bezpośrednio na stronach AliExpress podczas dokonywania zakupu, tak jak w polskich sklepach internetowych.
Ponad trzy czwarte globalnych konsumentów zrobiło zakupy za pomocą smartfona czy tabletu w ciągu ostatniego półrocza.
PSD2 może sprawić, że udział pay-by-linków w polskim e-commerce będzie się stopniowo zmniejszał - twierdzi Jacek Kinecki z Przelewy24.
InPost wprowadza nowe rozwiązanie, dzięki któremu przy jednym Paczkomacie przesyłki będzie mogło odbierać kilka osób na raz.
Wystartowała testowa wersja nowej funkcji Asystenta Google, umożliwiająca głosowe składanie zamówień na Frisco.pl.





