e-commerce
Roczna wartość produktów i usług sprzedanych online za granicę przez polskie firmy wynosi 52 mld zł – wynika z ostatnich danych GUS.
PayPo wprowadza nowy produkt - płatności w ratach 0%, które na stałe będą dostępne w sklepie pierwszego partnera już od listopada.
DPD Polska włącza do swojej sieci automaty SwipBox służące do odbioru przesyłek kurierskich. Do użytku klientów indywidualnych oddawane są właśnie urządzenia zlokalizowane głównie w sklepach sieci Biedronka.
InPost i AliExpress ogłosiły bieżący tydzień Zielonym Festiwalem Zakupów z dostawami do paczkomatów w całej Polsce.
Między innymi na to pytanie odpowiedział nam Juliusz Stawiński, new business development director w firmie Tpay.
W Warszawie zamówienia można realizować także przez aplikację Wolt.
Odpowiednie doświadczenie użytkownika stało się jednym z głównych czynników warunkujących wybór produktów dostępnych online - wynika z raportu fintechu Adyen.
Z badania Koszyk Roku 2020, organizowanego przez Twisto wynika, że płatności odroczone są dostępne w 30 proc. największych sklepów internetowych w Polsce.
Klienci w Szwecji od wczoraj mogą już korzystać z serwisu amazon.se i zamawiać produkty od lokalnych sprzedawców.
Tym razem gościem podcastu Fintek.pl był Jakub Czerwiński, odpowiadający za sprzedaż na rynku Europy Środkowo-Wschodniej w fintechu Adyen.
Według danych z listopada 2019 aż 35 proc. Polaków deklaruje dokonywanie transakcji online za pomocą smartfonów.
Zapraszamy na pierwszą część z serii podcastów realizowanych wspólnie z firmą Tpay. Na początek porozmawialiśmy między innymi o syndromie porzuconego koszyka.
Zalando uruchomiło niedawno usługę pre-owned, pozwalającą klientom na kupowanie i sprzedaż odzieży używanej. Rozwiązanie jest już dostępne także w Polsce.
Everli to platforma służąca do zakupów spożywczych online, których można dokonywać w sklepach typu Lidl, Biedronka, Auchan, czy Carrefour.
W trakcie Fintech Brunch #4 odbył się firechat z Jackiem Kineckim, CCO w Przelewy24. Rozmowa była poświęcona perspektywie rozwoju e-commerce w czasie i po pandemii.
Dodatkowo sieć poinformowała o rozszerzeniu zasięgu sklepu internetowego na kolejne śląskie miasta.
Warto przypomnieć, że od połowy 2020 roku Żabka testuje własne automaty paczkowe, które mają dodatkowo usprawnić odbiór przesyłek.
Rynek recommerce rośnie pięć razy szybciej niż sektor tzw. off-retailers, czyli osób sprzedających produkty poniżej cen detalicznych. Czy recommerce będzie nowym ecommersem?
Już od października użytkownicy aplikacji będą mogli kupić paczki z produktami z krótkim terminem ważności w 12 pilotażowych sklepach Carrefour w Warszawie i Krakowie.
Klienci Zalando w Niemczech i Hiszpanii mogą już kupować i sprzedawać używaną odzież bezpośrednio na platformie. Od października takie rozwiązanie będzie dostępne także w Polsce.
Dotychczas maszyny były stawiane tylko na powierzchniach zewnętrznych. Pierwszy Paczkomat InDoor pojawił się w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego.
Zakończona runda A jest największą w przypadku spółki technologicznej rodem z Polski i sprawia, że Cosmose znalazł się w TOP3 najcenniejszych tego typu firm.
Carrefour ułatwi klientom odbiór zakupów zamówionych online. System click&collect rozszerzono o zakupy spożywcze. Odbiór osobisty będzie możliwy w 200 sklepach sieci w Polsce.
Pyszne.pl to największy serwis do zamawiania jedzenia online w Polsce. Firma właśnie obchodzi 10-te urodziny. W ciągu dekady użytkownicy Pyszne.pl złożyli ponad 40 mln zamówień na kwotę 2 mld EUR. Aż 45% zamówień w restauracjach składane jest online.
OLX poinformował o istotnych zmianach w regulaminie. Platforma wprowadza usługę Płatności OLX oraz zwiększa poziom ochrony kupujących przed oszustwami.
PayPo wprowadza nowe udogodnienie dla klientów i nie będzie pobierało karnych odsetek za opóźnienia w płatnościach do 30 dni po terminie.
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie ekspansją międzynarodową wśród przedsiębiorców, PayU poszerza listę oferowanych dotychczas metod płatności w Europie.
Chodzi przede wszystkim o możliwość zapisywania zaufanych urządzeń i automatyczną aktualizację danych kart płatniczych.
Zarząd PragmaGO poinformował dziś o zawarciu umowy współpracy z Allegro. Sprzedawcy na Allegro będą mogli skorzystać z usługi faktoringu.
Do końca sierpnia roczny abonament Empik Premium dostępny jest o 50% taniej, w cenie 39,99 zł, zamiast 79,99 zł.
Przyszły jednorożec z polskim rodowodem Booksy ogłosił przejęcie jednego ze swoich rywali - aplikacji GoPanache.
W ramach usługi Allegro Pay klient otrzymuje limit nawet do 4 tys. zł, który może wykorzystać w dowolnym momencie, a spłatę dokonać w ciągu 30 dni lub w nawet 20 miesięcznych ratach. W zasadzie bez opłat.
Zapraszamy na rozmowę z Jakubem Czerwińskim, VP Sales w Adyen. Jakub opowiedział nam m.in. o planach ekspansji Adyen w Polsce i o współpracy z BLIKIEM.
Każdy klient Biedronki, który przy użyciu aplikacji Glovo zrobi zakupy za minimum 199 zł od teraz może liczyć na darmową dostawę.
Z odroczonych płatności PayPo miesięcznie korzysta już ponad 250 tys. konsumentów, którzy tylko w tym roku zrealizowali przeszło 1 mln transakcji.
W ramach Allegro Polecam klient może otrzymać nagrody pieniężne za polecanie wybranych ofert.
Traficar rozszerza usługę dowozu zakupów na kolejne miasta. Po Warszawie i Krakowie czas na Katowice i aglomeracje śląską.
Rozpoczęły się przygotowania do wdrożenia na skalę globalną „Click to Pay”, czyli rozwiązania do dokonywania płatności za zakupy w internecie za pomocą kilku kliknięć.
Szopi.pl to innowacyjna firma, która zajmuje się dostarczaniem zakupów zrobionych online. Teraz zmienia nazwę na Everli.
Obecnie trudno wyobrazić sobie sprzedaż bez internetu. Należy jednak pamiętać, że podczas zawierania różnych transakcji czy zakupów online, trzeba zachować szczególną ostrożność.
Automaty paczkowe Żabki wychodzą właśnie z fazy pilotażu i już niebawem trafią do większej liczby sklepów. - informuje serwis wiadomoscihandlowe.pl.
W ramach pakietu Empik oferuje zniżki na zakupy w salonach i w sklepie internetowym, a także pokrywa koszty dostaw kurierem oraz do paczkomatów.
mBank ruszył z kampanią społeczną Cyfrowe rewolucje, której celem jest pomoc firmom rozwinąć skrzydła w e-commerce. Firmy, które wezmą udział w konkursie, mogą wygrać nawet 100 tys. zł.
Google i Carrefour ogłosiły, że uruchamiają usługę zakupów głosowych za pomocą Google Assistant. To konsekwencja partnerstwa nawiązanego dwa lata temu.





